Help me Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvem er best forhandler syns dere...? !! MPX ruler! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Av erfaring legger jeg inn litt info så vi slipper å stenge denne posten: Ber dere om kun å skrive hvilken forhandler dere liker best, og deretter en saklig grunn for hvorfor dere mener dette. Ting som fører til stenging av posten ; -Krangling -Påstander uten saklig begrunnelse -Off-topic/spam -Andre brudd på retningslinjene Avhengig av hvor alvorlig regelbruddet er, kan det også føre til advarselsøkning. Ikke kom og si dere ikke ble advart :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Netshop! Gode erfaringer med god support og rask levering. De la også med litt godis men på en god 2.plass følger Microplex! Dem leverer også ganske kjapt og enkel side, og gode drops. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ELKJØP! Hehe..neida..fra spøk til revolver.. Jeg har aldri handlet fra særlig mange butikker på nett, komplett, netshop og microplex er vel de eneste. Og jeg har aldri opplevd problemer med utstyret mitt, den eneste gangen ble det ordnet av Effekt service. Så derfor har jeg egentlig ikke noe grunnlag, men jeg synes nå netshop har gjort det beste inntrykket på meg (utifra andres brukererfaringer). Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har aldri handlet mobil fra noen nett butikker, bare av privat personer. Men jeg har hvertfall handlet andre ting hos komplett.no Så jeg mener at komplett.no er den beste nettbuttikken selv om de kanskje ikke er billigst. De er til å stole på og de har en bra service synes nå jeg da Har fått et par ting derfra som ikke fungerte og da retunerte jeg dem og fikk pengene tilbake uten problemer. Ellers har jeg dog hørt at de er trege på e-mail, men det vet ikke jeg noe om ettersom jeg ikke har opplevd det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Utrolig bra service på mobilland! Billig! Sendte varen fort! Bra svar på mail når det var problemer pluss veldig hyggelige folk! Endret 13. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 MPX Fordi jeg kun har handlet fra mpx og komplett, og komplett hadde elendig service. dermed "vinner" mpx! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Handler fra MPX.no, har alltid gjort det etter at varene jeg kjøpte fra Komplett var defekte og det var et helvete å få nytt! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Smart Club Billige mobiler selges uten abo, men minus er at dem ikke har så mange utvalg av mobiltelefoner Lenke til kommentar
Eimboss Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Utrolig bra service på mobilland!Billig! Sendte varen fort! Bra svar på mail når det var problemer pluss veldig hyggelige folk! ehh jeg sendte en melding til de og jeg fikk denne autoreply'en Takk for din henvendelse. P.g.a stor pågang så er det desverre litt responstid på din mail, vi vil besvare den så fort vi kan. Det var en uke siden!! Men er det gjort noen erfaringer med best-buy.com? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ehh jeg sendte en melding til de og jeg fikk denne autoreply'en Takk for din henvendelse. P.g.a stor pågang så er det desverre litt responstid på din mail, vi vil besvare den så fort vi kan. Det var en uke siden!! kjipern.. .thumbdown: Men er det gjort noen erfaringer med best-buy.com? broren min handlet derfra engang og kjapp levering hvertfall. Endret 5. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Best Buy er et søsterselskap til Expert. Så det blir så og si som å handle fra de . Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Netshop! Helt enig, de har ekstremt bra kundeservice og bra priser Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Synes MPX og komplett er best Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 mshop!! det er bare den beste itbutikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå