EG-s Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 har et firmware jeg skulle brenne på boot cd, brukte nero->boot cd og dro filene over til den. maskinen startet på cden, men skjønner ikke helt hvordan en får startet firmwaren det er 3 foldere: data dft dos og filene AUTOEXEC.BAT MOUSE.COM MOUSE.INI i readme står det: Please copy the contents of this Release to your root directory of your bootable media. An "autoexec.bat" has been added to automate the firmware upgrade. men jeg har gjort det der, tror jeg noen forslag? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 som jeg forstår det skal du starte autoexec.bat Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 ja har prøvd det.. men er årevis (1997) siden jeg brukte dos er det ikke bare å skrive autoexec.bat Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Lag heller en dos-oppstartsdiskett. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 hehe, det som var problemet. ingen disk stasjon.. og ser ikke ut til at nero boot cd, med de filene i roten funker Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Her er et par oppskrifter på å lage en boot cd: Bart`s way How to make bootable cd Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 takker for forslag, har prøvd alt nå. ikke noe problem å lage bootcd, men programmet vil ikke starte av seg selv. så i dos gikk jeg til folderen og skrev autoexec.bat som resulterte i at maskina kun rebooted. jaja 1. The files contained in (R82021.EXE) should be extracted to bootable media. (ie. Floppy, CD, Zip drive, USB Flash Memory). The default extraction directory is C:\DELL\DRIVERS\R82021. 2. Once the files are extracted, copy the contents of C:\DELL\DRIVERS\R82021 directory to bootable source. Boot to that source. 3. Close all applications, and re-boot from the floppy image just created. 4. The Drive Fitness Test Utility will start automatically. 5. You MUST accept the license agreement to continue! 6. Once accepted the utility will scan the bus for appropriate hard drives. 7. The model number supported will be list as HTS726060M9AT00. 8. Highlight the hard drive then select the "UPDATE MICROCODE" button. 9. Click "Continue", then select "Start" 10. Once completed exit the utility. You will be instructed to reboot your system. Remove the media and reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå