knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Herre, ingen kan vel lage noe slikt seriøst? Dette må bare være tull. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Herre, ingen kan vel lage noe slikt seriøst? Dette må bare være tull. Hoho, det finnest mye syk "musikk" ute i verden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er faen meg ikke mulig, det beste er jo sånn ca 2.50 ut si sangen når han begynner å "synge". Ja, ja har hørt noen rykter at en god latter forlenger livet, tror jeg plusset på et par år nå. :!: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er faen meg ikke mulig, det beste er jo sånn ca 2.50 ut si sangen når han begynner å "synge". Ja, ja har hørt noen rykter at en god latter forlenger livet, tror jeg plusset på et par år nå. :!: Jeg tror han som er vokalisten der burde holde seg unna "vokalisme" resten av livet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Haha, dette.. jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er faen meg ikke mulig, det beste er jo sånn ca 2.50 ut si sangen når han begynner å "synge". Ja, ja har hørt noen rykter at en god latter forlenger livet, tror jeg plusset på et par år nå. :!: Jeg tror han som er vokalisten der burde holde seg unna "vokalisme" resten av livet Burde vel kanskje konvertere til "mutelisme" Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hoho, ja jeg vet, vokalkarrieren er på gløtt. Det kommer ikke til å gå mange år før Godslayers ligger øverst på albumlista.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Hvorfor skulle den det? Alt man trenger er instrument og mikrofon, noe som mange har.. dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Uansett hva den personen som laget dette hadde intatt så håper jeg at det ikke når det åpene markedet.... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Hvorfor skulle den det? Alt man trenger er instrument og mikrofon, noe som mange har.. dummeste jeg har hørt Det jeg mente var at man trenger bare en mikrofon men det blir ikke noe bra musiikk for det... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hahahahaha, fikk meg en god latter no... U go girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå