The Guardian Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Her er den fantastiske sangen Lord of Heaven, av Godslayers.. Hør med glede Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hahahhahahahahha... Versta jeg har hørt på lenge, men hva litt kult og :p Legger den til i spillelisten min Teksten og en mp3 til Den sangen du liket til var bedre enn den andre som lå på serveren EDIT: La til link Endret 6. august 2004 av RayBay Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Eh... Hørtes ut som meg rett etter stemmeskiftet for lenge siden... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Etter å he sett igjennom den ftp serveren så har jeg dette å si: Hvem er det som har slike karakterer på vitnemålet sitt?? musikken var litt digg da ;P Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Du ser så oppgitt ut HalTan, hvorfor det? Likte du ikke sangen? Er en sang man kan bli glad i da.. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg står forresten bak både vitnemål, sanger og bilder... Rart at en person kan være så... mangfoldig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Likte du ikke sangen? Nei. (Ja, jeg ser ironien og blablabla). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, nesten litt konge! Men om det er en sang jeg kommer til å høre på når jeg skal skikkelig kose meg vet jeg nå ikke Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Hvorfor skulle den det? Alt man trenger er instrument og mikrofon, noe som mange har.. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 *kremt* tributes to Nightwish *kremt* Man trenger ikke instrument engang.. bare en brukbar mikrofon og vakker stemme. Heldigvis ble en bedre mikrofon tatt i bruk under denne innspillingen (i forhold til sangen Dark Man), og kunnskapene i bruk av Cool Edit Pro 2 har forbedret seg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 *kremt* tributes to Nightwish *kremt* Man trenger ikke instrument engang.. bare en brukbar mikrofon og vakker stemme. Heldigvis ble en bedre mikrofon tatt i bruk under denne innspillingen (i forhold til sangen Dark Man), og kunnskapene i bruk av Cool Edit Pro 2 har forbedret seg. Har lest i Illustrert Vitenskap at de skal komme med mikrofoner som tar bort alle de stygge lydene, da vil man altså ikke trenge noen pen stemme for å synge, ganske teit egentlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Hvorfor skulle den det? Alt man trenger er instrument og mikrofon, noe som mange har.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hjemmelaget metal? trodde all metal ble laget i store fabrikker jeg? Forresten kalles det platestudio Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tror du misforsto en smule Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tror du misforsto en smule Quoted for truth. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 tror du misforsto en smule Det var en liten spøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå