Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har bestillt pc frå mpx, eg har no venta i 11 dager, og dei har enda ikkje sendt pcen til meg. #Er det berre jeg eller er mpx "treig" på levering? :mad::thumbdown:

I såfall er det andre som har proble med det samme?

hva skal jeg gjøre? :hmm:

Ehh... Hva med å spørre MPX? Kanskje de har en god grunn?

Lenke til kommentar
Jeg ringte på Mpx, dei sa at det var skjermkortet som var synderen, kortet hadde ikke komt tilo norge enda,

jeg får sikker pcen senere :yes: i veken, eller neste veke :mad:

mpx e bra :thumbup: og kansje litt treigt, men eg bestilte jo over 15 ulike komponent. :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Jeg vet ikke om du det sto at skjermkortet var på lager når du bestillte, men hvis det var det så synes jeg det er dårlig at det ikke er sant.

Ellers så er det helt naturlig å måtte vente på varer som ikke er på lager. Kan ikke klage på det. (Det opplyses jo om lagerstand før man bestiller)

Lenke til kommentar

Jeg ringt MPX :mad: , di sa at det var bare skjermkortet som ikkje hadde kommet, det var faktisk i utlandet, peodusenten av kortet ville ikkje sende det til norge....

jeg ringt mpx i dag å da sa di at skjermkortet ville aldri komme til norge igjen :thumbdown: , så jeg skulle få et annet skjermkort..... :thumbup:

så det vill ta noen noen dager til fordi dei må produsere pcen og testen den, og til slutt sende den til meg :w00t::hmm:

Lenke til kommentar
Jeg ringt MPX :mad: , di sa at det var bare skjermkortet som ikkje hadde kommet, det var faktisk i utlandet, peodusenten av kortet ville ikkje sende det til norge....

jeg ringt mpx i dag å da sa di at skjermkortet ville aldri komme til norge igjen :thumbdown: , så jeg skulle få et annet skjermkort..... :thumbup:

så det vill ta noen noen dager til fordi dei må produsere pcen og testen den, og til slutt sende den til meg :w00t::hmm:

Hvilket skjermkort var det du hadde bestilt egentlig??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...