svalbard Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Skal kjøpe meg nytt hovedkort og CPU. Tenkte på dette: - MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid 1149,- - AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED 1590,- Hva synes dere? Har sett litt på EPoX EP-8KDA3+ men er det mye bedre enn MSI sitt? Hvor mye bør jeg klare å klokke CPU. (har 1x512mb TwinMos CL2,5) Har ikke så lyst til å bruke så mye mer enn 2800kr. Endret 7. august 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sorry at jeg bumper denne tråden, men jeg lurte på akkuratt det samme... Har lyst på et A64 system, men siden jeg har TwinMos ram så begrense hovedkort utvalget litt. Siden hovedkortetene til socket 745 er kresene på ram. (er socket 939 mindre kresene?) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Sorry at jeg bumper denne tråden, men jeg lurte på akkuratt det samme... Har lyst på et A64 system, men siden jeg har TwinMos ram så begrense hovedkort utvalget litt. Siden hovedkortetene til socket 745 er kresene på ram. (er socket 939 mindre kresene?) Vet at problemene Socket 754 HK hadde med spesielt TwinMos brikker er omtrent borte. Men har nå bestilt det jeg har satt opp. Ble utolmodig og siden det var dårlig respons bestilte jeg bare... Endret 7. august 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå