sKRud Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei... Lurtel litt på om noen av dere her inne kunne hjelpe meg.. Har en Thomson DTH311E Dvd spiller, denne spilleren kan i utgangspunktet ikke leste divX, men er det mulig å legge inn ny programvare på den slik at dette lar seg gjøre? Evt. Hvor finner jeg dette? Å hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 tror du må installere en annen chip i den . Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Stemmer det. Dekodingen skjer vha en chip, og ikke programvare. Geir Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Dekodingen i chip'en foregår med programvare (frimware). Så i teorien så skal det gå an å oppgradere den. Men i praksis vil du nok støte på et par andre problemer: * Trolig er chip'en for treg til å takle DivX-programvaren * Trolig finner du ikke DivX-kompatibel programvare til spilleren din på nett. (Det er jo ganske naturlig om det stemmer at chip'en ikke takler det) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det vil sannsynligvis være mye enklere å konvertere formatet filmen er i. Til eksempelvis SVCD. Du mister litt kvalitet på det, men det er den enkleste løsningen. (selv valgte jeg å kjøpe en divx-pc istedet ^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå