Sonymann Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg driver og redesigner en side, for å få den mer oversiktlig og lettere for meg å styre. Derfor skifter jeg fra tables til divs. Dette har vist seg å være litt problematisk, med tanke på støtte for andre nettlesere enn IE. Jeg ville satt pris på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva som er feil i koden min. På forhånd takk for hjelpen. Problemside CSS-fil for layout - Orginalside Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Prøv å gi #i_focus float:right; samt clear:right; Ellers er det fint om du forklarer nærmere hva som er feil. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Vel, det gjorde siden feil også i IE. Siden skal se slik ut: Bilde Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vel.. jeg får ikke se bildet jeg, da. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Sonymann: Bruk Mozilla eller Opera når du utvikler siden, siden disse nettleserne tolker standardene mye bedre enn Internet Explorer. At siden din ser bedre ut i IE enn i de to andre nettleserne, er sannsynligvis fordi du har valgt løsninger som ikke er ment å bli slik IE viser dem. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg glemte å laste opp bildet. Jeg skal prøve meg litt frem, og så finner jeg sikkert ut en løsning. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hvorfor bruker du så mange tabeller? Og hva skal du med javascriptet? Og hva fikk deg til å putte en marquee på siden? Det er en såkalt publikumsfrastøter. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Tabellene er der bare midlertidig, fordi jeg henter nyhetene fra orginalsiden som er bygget på tabeller. Jeg kan se om jeg fjerner marquen, jeg skal i alle fall finne en annen. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Nå fungerer siden fint i både IE og Mozilla. Jeg måtte legge inn noen containere for å få det til å virke. Men kan noen se om siden også virker i andre nettlesere enn de to jeg har, f.eks. Netscape, Opera og Safari? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Den virker ihvertfall i Opera... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå