MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har Denne hardisken, jeg trenger en S-ATA driver får å få Xp innstalasjon til å funke, jeg har leita ræva av meg etter en driver, men jeg finner det faen ikke på noen av produsentene sine hjemmesider ( har dette hovedkortet Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Her er`n : http://www.asus.com/support/download/selec...AID.zip~zaqwedc Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Hmm, sier 10000 takk til deg hvis den funker, men åssen skal jeg få den store fila der over på disket? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hmm, sier 10000 takk til deg hvis den funker, men åssen skal jeg få den store fila der over på disket? Jeg _regner_ med at det er mappa "VIARAID.zip\VIARAID\SATA" som skal på diskett. altså, de filene som ligger i den mappa. Heter jo tross alt SATA. Og hvordan få det over, jo, det er jo bare å merke alle filene og dra over det... Eller Extract to... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 drivern funka ikke Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hmmm har du lest stickyen angående sata hd er og xp instalasjon? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 hmmm har du lest stickyen angående sata hd er og xp instalasjon? Nei, hvor er den stickyn henne? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De ligger øverst i kategorien. Derav navnet; de "faller" ikke på lista. Har ikke disse driverne du lastet ned en slags "makedisk"-funksjon da forresten? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=278613&hl= Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Og hvor i alle dager står det om den nye PC-en du skal kjøpe deg? Endret 6. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Og relevansen med innlegget ditt var.... Endret 6. august 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hjelp, du skal ha ny PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå