Dragon Hunter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dette er kanskje en litt gammel, men god nyhet, i Mars i år kom Randy Rhoads på Hollywood's Rockwalk-fortau. Rhoads var etter min mening den beste gitaristen Ozzy har hatt, det han imponerte mest med var gitarsoloen til mr. Crowley. Takket være et kokainvrak av en pilot døde Rhoads i en flystyrt i 1982. Her er to kommentarer fra Ozzy og Sharon: "I will never forget Randy, he was a small guy with giant talent. Not a day goes by that my family doesn't think about him. He will never die in our hearts." "This is a testament to Randy after 22 years on how great his talent is that we don't forget him. We'll never forget him." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det var flott. Det fortjente han. RIP. Det skal dog nevnes at jeg synes Zack Wylde er Ozzys beste gitarist. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det skal dog nevnes at jeg synes Zack Wylde er Ozzys beste gitarist. Enig i det, men Randy Rhoads ligger tett bak mvh Pantera Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Åssen fiksa de håndavtrykket tro? Gravde opp armen hans? Hm, må vel dra fram en bra kirkeorgel-lyd på synthen og spille introen til Mr. Crowley nå..mimre litt. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Zakk Wylde er den beste gitaristen Ozzy har hatt, men han nesten ett direkte avkom av Rhandy Rhoads RIP å Jimi Hendrix RIP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå