Mickidod Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ja,jeg har kjøpt en ny hardisk.jeg skulle laste ned xp men så kommer det Blue screen nesten hele tiden, uansett hva jeg gjør,,,Noen som hvet hva Problemer er? Da jeg akuratt lastet ned xp å skulle reboote så komm det blue screen i oppstarten,,,Iriterende,.,, Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 vil tro problemet ligger i "lastet ned xp..." Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Jeg har Prøft 2000 å da men.. Endret 6. august 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 lasta ned det og? Men du har vel formatert den? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Tror det er en ødelagt sektor på harddisken, noe som er en garantsak - hvis du har behandlet den på normalt vis da...Hadde samme problem med en WD 200GB selv, bare at da stod det: "Feil under lasting av OS" ved reboot. Snakket med en ingeniør, og han sa at det var en ødelagt sektor... Endret 6. august 2004 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
x-team Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Samme hadde jeg på maxtor disken min.. en diamond max 250BG.. sendte den inn og fikk en ny.. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvor bestile dere HDD-ene, "mickidod" og "x-team" ? Jeg bestilte min på komplett...har hatt mye tull med de det siste året... Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Kjøpe bra og billige på startit.. www.startit.no edit: min ble ikke akuratt så bra da.. Endret 6. august 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hvis du ikke får den på garantien og ikke gidder å kjøpe ny HDD, fins det et triks som ikke reparerer den, men som hjelper. Begynn installasjonen av 2000 og avbryt når den er nesten ferdig (den delen du installerer i DOS...). Gjør dette flere ganger til du har fylt opp den skadede oppstart-sektoren...Hjelper ikke en dritt, men du får brukt HDD... Endret 6. august 2004 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Under hardware ligger det en egen kategori for harddisker. Dette har ikke noe med overklokking å gjøre, og retningslinjene er ganske klare på hva vi mener om piratkopiering. Les retningslinjene en gang til og start en ny tråd på rett sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg