Echosiren Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Når jeg skal boote fra cdromen så skjer det ingenting og etter omtrent 5min ber den meg om å sette i system disk... er forresten en samsung cd brenner... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Satt cdrom til første boot enhet i bios? Orginal cd? TaZ Endret 6. august 2004 av taz Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 har satt cdromen som første boot i bios ja... cd'en er ikke original, men den funka på den andre pc'en min. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 flytt over cdromen... Bad cdrom.. TaZ Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 hva mener du? skal jeg bytte på biosen, eller sette i en annen cdrom? Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, bytt fysisk CD-spiller, da den CD-spilleren tydligvis ikke klarer og lese XP-plata . Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 okey takk for svar;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå