normal Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 IBM GXP75 disken min har seff crasjet, så mens jeg venter på ny Seagate Barracuda IV 80 Gb har jeg tatt den gamle 3gb disken fra gamlemaskinen og hevet inn windows 2000 og cs på den. MEN, i cs, når jeg trykker feks ut av spillet og så resume game igjen mens jeg er inne på en server, så begynner windows-musepilen å blinke i aimen hele tiden. dette er j*vli irriterende som dere sikkert skjønner. Kunne noen være så ytterst barmhjertig å si meg hvordan jeg får kål på dette drittet? hadde winxp før disken krasjet, der hade jeg ikke åproblemet Jeg har en MS Intellimouse Optical (er venstrehendt, ingen bra alternativ ) med programvaren installert. veldig irriterende når jeg spiller med en venn og skal ut og sende en liten melding på msn når jeg er dau mellom slagene for eksempel. plz Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Du bare trykker escape når du er på en server og så resume ifra menyen inni i cs/half-life... tata.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 det er da problemet OPPSTÅR! Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hva med å la vær å gå i windows ? Det der er en bugg, går du i win mens du spiller mister du også lyden Lenke til kommentar
pine Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Det skjer ikke på alle maskinene. På min maskin blir lyden borte, mens broren min kan hoppe ut til windows når han vil. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 svar: ikke gå i vindovs, og bare bruk console når du skal endre innstillinger... bare spør de du spiller med om komandoer Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 det går fint å gå til windows HVIS DU TRYKKER ESC FØRST! så tar du og svitsjer tilbake og tar resume game etterpå. men nå trenger jeg ikke å gå ut i windows en gang, bare esc og resume game er nok! f*ens irriterende asså [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-29 17:45 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 PLZ!!! koker over her Lenke til kommentar
the_patient Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Lyden forsvinner også hs meg, men hvis jeg bruker task manager og trykker "switch to" kommer lyden igjen. Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 letteste løsning, slutt å spill CS. Og slutt med "PLZ" og liknende, du har mer enn 160 tegn på tastaturet :razz: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg hadde samma dritten med min dual optical, ordnet det med å slette mouswaren fra logiteck og brukte standard xp driver (da kunne jeg også bruke tommelknapp og trykke scroll til hva jeg ville) Gunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå