Gå til innhold

Skjev minne fra netshop...


finfyr

Anbefalte innlegg

Printkort er veldig vanskelige å bøye\knekke, nesten umulig... er merkelig at det kan ha blitt så bøyd under en postreise...

det kan jo være at den allerede var bøyd da den ble sendt ut fra netshop, tviler men... Du må ikke prøve å bøye den tilbake iallefall...

 

send den tilbake! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det ordner seg nok. Men det hjelper meg veldig lite når den maskinen burde vært fikset i løpet av lørdagen. Har jo allerede fått en brikke fra netshop som ikke fungerer. Nå får jeg ikke kontakt med de før mandag, noe som er veldig sent i dette tilfellet...

Lenke til kommentar
Printkort er veldig vanskelige å bøye\knekke, nesten umulig... er merkelig at det kan ha blitt så bøyd under en postreise...

det kan jo være at den allerede var bøyd da den ble sendt ut fra netshop, tviler men... Du må ikke prøve å bøye den tilbake iallefall...

 

send den tilbake! :yes:

Mest sannsynlig vil du ødelegge banene på kretskortet. Evt. introdusere fremtidig vakkelfeil som dukker opp om et år kanskje...

 

Banene på maskinproduserte kretskort er utrolig smale.

Lenke til kommentar
Dell sender jo alltid i jetpak, gjerne en skrue i hver kasse:) Skal snakke med netshop på mandag jeg.. Ordner seg vel.

Hehe.. jah.. leste om det i en eller annen avis..

Dell sendte 6 spacer skruet oppover til finnmark, med jetpack, 1 skrue i hver sin svære eske, til en total sum av 4000 kr.

 

Jeg ville ringt netshop og snakket med dem.. så hadde det sikkert blitt en ordning på at du slipper å sende inn brikken før du har fått ny en eller no.. :=)

Lenke til kommentar

Hvis du hadde brukt tiden til å sende de minnebrikkene med engang du hadde sett feilen så hadde du nok hatt nye brikker i posten på mandag eller tirsdag.

Synes du er litt krass mot netshop for de kan ikke noe for at brikkene blir skadet pågrunn av at posten har fått skadet de.

Greit at de kanskje kunne blitt pakket inn i en pakke osv,men de har vel hatt en erfaring før at det har godt bra så en må jo være den første som har uflaks og desværre ble det deg.

Ingen ting er perfekt i dagens samfunn og ting kan skje.

Hvis man leser litt på forumet her så ser du at mange er kjempefornøyd med Netshop og du skal lete lenge for å få en slik service som de gir til sine kunder.

Du kunne heller ha ringt de med engang du hadde sett feilen så hadde de garantert sendt deg nye brikker.......

 

I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....

Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da!

 

Jeg synes du roper litt for høyt og synes du kan gi de en sjanse til å ordne opp. For du har jo ikke engang sendt minnebrikkene tilbake.

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar

Roper vel ikke for høyt. Dere må tåle at de som faktisk er uhelidge med netshop, også få si ifra... Ikke bare de som er fornøyde, sant?

Uansett, idag sendte netshop en ny brikke. Denne skal visstnok være ekstra godt pakket inn :) Så får jeg returnere de to som jeg har vært veldig uheldige med. De rydder opp etter seg, det skal de ha for.

Lenke til kommentar
I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....

Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da!

 

Jeg synes du roper litt for høyt og synes du kan gi de en sjanse til å ordne opp. For du har jo ikke engang sendt minnebrikkene tilbake.

Jeg synes det er lov å komme med det som er gjort her, dette er for dårlig av netshop (pakkinga) returen er jo alletiders sånn som jeg leser det selv her og det er fint.

 

Netshop har en kundeservice som overgår de fleste, men de kan fortsatt gjøre tabber og gjør de det så er det greit at dette kommer frem på lik linje med de gode erfaringene.

Alle som leser tråden ser jo at netshop gjør noe med saken.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en minnebrikke av komplett...den var pakket inn i en original plasteske fra Corsair, som igjen lå i en bobleplast-konvolutt, som igjen lå i en eske med isoporbiter. Slik bør alle sende RAMbrikker.

 

Er enig i at posten er svært uforsiktige med pakker, men ikke bare de...har også sett på når SAS personalet har lastet flyene med post. Fikk litt sjokk da jeg så de lekte seg med å kaste pakker og prøvde treffe vogna på flere meters avstand. Synd at de har så lite respekt for andre folks gjenstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...