Ali_G Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Printkort er veldig vanskelige å bøye\knekke, nesten umulig... er merkelig at det kan ha blitt så bøyd under en postreise... det kan jo være at den allerede var bøyd da den ble sendt ut fra netshop, tviler men... Du må ikke prøve å bøye den tilbake iallefall... send den tilbake! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Joda, det ordner seg nok. Men det hjelper meg veldig lite når den maskinen burde vært fikset i løpet av lørdagen. Har jo allerede fått en brikke fra netshop som ikke fungerer. Nå får jeg ikke kontakt med de før mandag, noe som er veldig sent i dette tilfellet... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 De er det bare å retunere! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 HAH :!: det der ville jeg ha klaget PÅ! Lenke til kommentar
hce Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Printkort er veldig vanskelige å bøye\knekke, nesten umulig... er merkelig at det kan ha blitt så bøyd under en postreise... det kan jo være at den allerede var bøyd da den ble sendt ut fra netshop, tviler men... Du må ikke prøve å bøye den tilbake iallefall... send den tilbake! Mest sannsynlig vil du ødelegge banene på kretskortet. Evt. introdusere fremtidig vakkelfeil som dukker opp om et år kanskje... Banene på maskinproduserte kretskort er utrolig smale. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Få datasjappa til å sende ei ny brikke som Jetpak (jetpak.com).. Koster litt, men det er ein svært effektiv måte å sende ting på. *kremt*Koster _litt_*host* Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Dell sender jo alltid i jetpak, gjerne en skrue i hver kasse:) Skal snakke med netshop på mandag jeg.. Ordner seg vel. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 send den tilbake i postoppkrav som dekker portoen ! :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 send den tilbake i postoppkrav som dekker portoen ! :!: Tviler på at Netshop hadde giddi å betale ut en retur. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Faktisk det værste man kunne gjort da det står klart og tydelig i alle nettbutikkers retningslinjer at de _aldri_ tar i mot returer i oppkrav Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Dell sender jo alltid i jetpak, gjerne en skrue i hver kasse:) Skal snakke med netshop på mandag jeg.. Ordner seg vel. Hehe.. jah.. leste om det i en eller annen avis.. Dell sendte 6 spacer skruet oppover til finnmark, med jetpack, 1 skrue i hver sin svære eske, til en total sum av 4000 kr. Jeg ville ringt netshop og snakket med dem.. så hadde det sikkert blitt en ordning på at du slipper å sende inn brikken før du har fått ny en eller no.. :=) Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hvis du hadde brukt tiden til å sende de minnebrikkene med engang du hadde sett feilen så hadde du nok hatt nye brikker i posten på mandag eller tirsdag. Synes du er litt krass mot netshop for de kan ikke noe for at brikkene blir skadet pågrunn av at posten har fått skadet de. Greit at de kanskje kunne blitt pakket inn i en pakke osv,men de har vel hatt en erfaring før at det har godt bra så en må jo være den første som har uflaks og desværre ble det deg. Ingen ting er perfekt i dagens samfunn og ting kan skje. Hvis man leser litt på forumet her så ser du at mange er kjempefornøyd med Netshop og du skal lete lenge for å få en slik service som de gir til sine kunder. Du kunne heller ha ringt de med engang du hadde sett feilen så hadde de garantert sendt deg nye brikker....... I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da! Jeg synes du roper litt for høyt og synes du kan gi de en sjanse til å ordne opp. For du har jo ikke engang sendt minnebrikkene tilbake. Endret 7. august 2004 av vammaveien Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Roper vel ikke for høyt. Dere må tåle at de som faktisk er uhelidge med netshop, også få si ifra... Ikke bare de som er fornøyde, sant? Uansett, idag sendte netshop en ny brikke. Denne skal visstnok være ekstra godt pakket inn Så får jeg returnere de to som jeg har vært veldig uheldige med. De rydder opp etter seg, det skal de ha for. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Krev at de skal sende det som en slags express bedriftspakke, at du er på en deadline. Det har de da gjort med noen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da! Jeg synes du roper litt for høyt og synes du kan gi de en sjanse til å ordne opp. For du har jo ikke engang sendt minnebrikkene tilbake. Jeg synes det er lov å komme med det som er gjort her, dette er for dårlig av netshop (pakkinga) returen er jo alletiders sånn som jeg leser det selv her og det er fint. Netshop har en kundeservice som overgår de fleste, men de kan fortsatt gjøre tabber og gjør de det så er det greit at dette kommer frem på lik linje med de gode erfaringene. Alle som leser tråden ser jo at netshop gjør noe med saken. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg bestilte en minnebrikke av komplett...den var pakket inn i en original plasteske fra Corsair, som igjen lå i en bobleplast-konvolutt, som igjen lå i en eske med isoporbiter. Slik bør alle sende RAMbrikker. Er enig i at posten er svært uforsiktige med pakker, men ikke bare de...har også sett på når SAS personalet har lastet flyene med post. Fikk litt sjokk da jeg så de lekte seg med å kaste pakker og prøvde treffe vogna på flere meters avstand. Synd at de har så lite respekt for andre folks gjenstander. Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 forstår ikkje åssen kretskortet har blitt bøyd på den måten. kretskorta er stive og skulle ha gått tilbake i oprinnelig posisjon av seg selv. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 forstår ikkje åssen kretskortet har blitt bøyd på den måten.kretskorta er stive og skulle ha gått tilbake i oprinnelig posisjon av seg selv. Den må ha blitt utsatt for varme eller noe slikt og det over tid. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Eller at pakken har havna litt skjevt i vogna og at en 25 kilos pakke har pressa på ene siden under frakta. Endret 9. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå