Gå til innhold

Skjev minne fra netshop...

finfyr

Anbefalte innlegg

Fikk idag en minnebrikke fra netshop hos Posten. Brikken var pakket i en liten gul "pose", slik med plasbobler inni. Den posten lå i en større gul pose av samme type. Da jeg tok ut minnebrikken så jeg at den var veldig skjev. Kan jeg uten fare for å knekke den, bøyde den tilbake igjen? Og vil noe være ødelagt på den, med tanke på den ganske kraftige bøyen den har fått?

Ta gjerne en titt på de to bildene jeg har lagt ut:

Bilde 1

Bilde 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fillern! Netshop burde vel hatt noe hardt rundt pakken, som hindret den i å bli bøyd? Dette er enormt irriterende, med tanke på at jeg har skrevet 210 mailer for å få denne brikken.. Saken er at jeg kjøpte en komplett maskin, der minnebrikken var ødelagt. Fikk netshop til å sende en ny, for det hastet veldig. Maskinen skal leveres i morgen, til en kar jeg kjenner... Og nå får jeg ikke gjort det, siden netshop i samarbeid med posten har klart å ødelegget brikken. Pokker!!

Enormt irriterende. Men jeg kan vel bøye den tilbake, for å teste den, for så å sende den om den ikke funker?

Lenke til kommentar
Fillern! Netshop burde vel hatt noe hardt rundt pakken, som hindret den i å bli bøyd? Dette er enormt irriterende, med tanke på at jeg har skrevet 210 mailer for å få denne brikken.. Saken er at jeg kjøpte en komplett maskin, der minnebrikken var ødelagt. Fikk netshop til å sende en ny, for det hastet veldig. Maskinen skal leveres i morgen, til en kar jeg kjenner... Og nå får jeg ikke gjort det, siden netshop i samarbeid med posten har klart å ødelegget brikken. Pokker!!

Enormt irriterende. Men jeg kan vel bøye den tilbake, for å teste den, for så å sende den om den ikke funker?

Tenkt langsiktig, kanskje den mot formodning fungere nå men om en månde så er den ute av funksjon. Så send tilbake asap og kryss fingrene for kjapp levering.

Lenke til kommentar

Ville ikke gjort det :no:

Det å begynne å bøye tilbake ting gjør ofte tingene mye verre, og skulle netshop.no plutselig finne ut at du også er skyld i dette (pga din bøying) er det ikke sikkert at du vil ha like gode argumenter som du sitter med nå.

Lenke til kommentar

Drit! Men da er jeg like langt da! F*** så irriterende! Latterlig svakt av netshop.no å sende en brikke så dårlig embalert. Selv fikk jeg en minnebrikke til laptopen min i en vanlig konvolutt, der brikken lå i en plastsak, som beskyttet den.. Dritt ass!

Er det slik at jeg må betale porto for dette?

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Drit! Men da er jeg like langt da! F*** så irriterende! Latterlig svakt av netshop.no å sende en brikke så dårlig embalert. Selv fikk jeg en minnebrikke til laptopen min i en vanlig konvolutt, der brikken lå i en plastsak, som beskyttet den.. Dritt ass!

Er det slik at jeg må betale porto for dette?

Se lovdata.no og se om det står noe i kjøpsloven om dette. Husker ikke dette selv, men tror det er slik at du må betale og legge med kvitering samt kontonr for å få penger tilbake for frakt. Send med norgespakke eller lignende for da er varen forsikkret.

Lenke til kommentar

I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....

Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da!

Lenke til kommentar
I dette tilfellet er det netshop sin feil, sant? Dermed må jeg vel få kritisere de? Så lenge de ikke klarer å fikse bra nok embalasje, så er det de spesielt som bør "henges ut"....

Mitt inntrykker, som dere skjønner, ikke spesielt godt så langt, desverre Netshop. Får vel returnere begge brikekne da!

De fleste butikkene sender ram på den måten. Det er posten som er klandreverdig her. Posten behandler pakker som dritt. Husker når jeg skulle hente diverse ting og tang for rundt 5k jeg hadde bestillt. Kjærringa på posten henta pakken ut av hylla, og siden hun ikke giddet å bøye seg for å sette den på gulvet presterte hun å slippe den fra ca 1m høyde, rett i gulvet. Blei så sjokkert at jeg ikke fikk fram et ord. Nå var jo heldigvis pakken fra Komplett pakket godt inn så alt virket :no:

*Edit*

Du burde ringe eller maile Netshop. Tipper de ordner opp med det samme

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...