Ravn Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har overklokket prosessoren min, vil sjekke om den er stabil. Lastet da ned Prime95. Hvor lenge bør jeg la Torture test gå? Noen som kan hjelpe meg ut her? Specs i signatur Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Går den 1 time uten feil er maskinen din sannsynligvis stabil nok til å kjøre det meste av vanlige programmer, men for å kalle pc-en "stabil" bør du nok la prime 95 gå et døgn eller over natten. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 finnes et som heter pcu stability tester Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) finnes et som heter pcu stability tester har du en link til dette? EDIT: Fant bare et gammelt prog på google Endret 6. august 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Men om du har Intel , så kjør 2 prime!...... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 PC-deler som begynner på bokstaven "A" er best! tror ikke intel begynner på A Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ati og Amd Intel og Nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå