Gå til innhold

Filoverføringsprogram med kø funksjon

diss

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en iRiver IHP-140 mp3 spiller som jeg er svært fornøyd med, men jeg møter et irritasjonsmoment hver gang jeg skal overføre filer til den.

Harddisken er på 40gb, så noen ganger er det store mengder data som skal flyttes over, men jeg finner ikke et godt program som lar meg velge hva som skal overføres fra pc til mp3 spiller ved å benytte en kø funksjon!

Jeg mener, idag sitter jeg og overfører i windows explorer ved å "klikk og dra" prinsippet, men èn og èn, så slipper jeg å flytte 20 filer samtidig (slitsomt om det er store filer).

Har dere forslag til gode programmer som på en oversiktlig og effektiv måte lar meg benytte en kø-funksjon ved overføring av filer fra pc til mp3 spiller?

Forøvrig håper jeg at jeg traff riktig kategori ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjønner ikke spørsmålet helt. Overføring til denne spilleren antar jeg er helt tilsvarende å flytte filer mellom 2 disker, mellom disk og USB flashdisk, etc. Og da er det aldri noen grunn til å flytte en og en, du velger filer og drar alle over i en operasjon, da har du jo en 'kø-funksjon'.

Så hva er problemet egentlig?

Forøvrig er det en kategori som heter 'Programvare' som passer bedre, siden du spør om programmer.

Lenke til kommentar

Hårek: Angående kategori, så mener jeg at ettersom en iriver ihp-140 er en masselagringsenhet, og jeg spør om håndtering av denne, så tolker jeg det som et spørsmål om lagringsmedier. Dumt å begrense perspektivet til "programmer"...

Du skjønner ikke helt problemet? La oss si jeg skal flytte 20 mapper som ligger spredt blant 40 andre mapper. Mappene inneholder store mengder data. Din forklaring er at jeg skal velge èn og èn mappe, og så flytte denne over til partisjonen jeg vil ha det på. Gjør jeg alt dette, så følger det at jeg kommer til å ha 20 overføringer gående samtidig- hva skjer dersom noe skulle skje, strømmen går, noe kræsjer f.eks? Da er jo hver eneste av de 20 mappene ufullstendig, og jeg må starte på nytt. Da hadde det jo vært lettere å flytte èn og èn i en kø funksjon, i tilfelle noe skulle skje, så er bare èn av de 20 mappene ufullstendig? Ifølge

argumentet ditt, så vil jo ikke dette ta lenger tid uansett..

Lenke til kommentar

Spawn: Takk for svar. Jeg begynte å bruke Total Commander for et par dager siden, og det fungerer rikitg bra. :)

Ilex: Tror ikke du har grunnlag for den påstanden der, lite kontruktiv problemløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...