SompOter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er noe rart som skjer med pc`n. Ikke så veldig lenge etter at jeg har koblet meg opp til internett da kommer det opp at det er igjen 1 min til maskinen restarter seg! Det står at det er "nt-myndighet/system" som utløser dette! Hvordan skal jeg få stoppet dette?? Også noen ganger kommer det opp en spyware melding på skjermen om at det er igjen 43 min til maskinen blir restartet. Jeg har kjørt noen spyware programmer men de finner ikke problemet! Noen som har vært borti det samme problemet? Alt dette skjer bare da jeg kobler meg opp mot internett! Takk for alle svar Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Mener det fins en windowsoppdatering (XP) som fikser dette. Sjekk Windows Update Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Det kan godt hende.. Men jeg har vanlig moden og det går såå sakte å laste ned windows oppdateringer da.. har lyst til å vente til jeg får meg adsl. jeg håpet det fantes et annen måte å ordne det på! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) det høres ut som Msblaster og det er et virus som du trenger en opdatering til ... men du trenger ikke hele updaten bare en fil på under en Mb tror jeg .. mener og huske at det var sån EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239396 LES HER !! Endret 6. august 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er noe rart som skjer sier meg absolutt ingenting om hva det er snakk om i denne tråden, les retningslinjene våre ang emnefelt og prøv igjen med et litt bedre emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg