Gå til innhold

Varierende brightness på min nec 1760nx


Caliber

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et slags løfte fra NEC om at jeg skal få ny skjerm på døra. Men jeg venter på mer informasjon, så vi får se hva som skjer. Hva med dere andre?

Ikke forfulgt saken noe mer, men tar den muligens opp igjen hvis du får gjennomslag. Når kjøpte du skjermen forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også samme problemet med min 1760nx...jeg klaget å fikk ny skjerm men d var akkurat d samme prob på den...så jeg tenkte at d skulle sikkert være sånn...:/ har funnet ut at d hjelper å skru ned brighnessn til rundt 70%....men d går ik helt vekk da heller...:/

Lenke til kommentar
Jeg har kontakt med Infocare, og har registrert skjermen min der.

 

Forventer å få en innbytte-skjerm innen et par dager.

 

Netshop ringte Nec for meg, og de (Nec) mente det var et AVVIK på skjermen - altså at den skal kunne byttes på garantien.

hvordan bør jeg gå frem for å få samme resultatet som deg? Spør igjen; når kjøpte du skjermen din?

Lenke til kommentar
Jeg har kontakt med Infocare, og har registrert skjermen min der.

 

Forventer å få en innbytte-skjerm innen et par dager.

 

Netshop ringte Nec for meg, og de (Nec) mente det var et AVVIK på skjermen - altså at den skal kunne byttes på garantien.

hvordan bør jeg gå frem for å få samme resultatet som deg? Spør igjen; når kjøpte du skjermen din?

Kontakt Infocare (infocare.no) ..? Er de som bytter/fikser Nec-skjermer her i landet.

 

Kjøpte skjermen i forrige uke fra NETSHOP. Ser ut som det er (kun) de som har disse problemene.

Lenke til kommentar
Last ned NEC Brightness Controller da.

Still på 88 %.

Hjelper lite.

 

Problemet er at våre skjermer er ALLTID lysere nederst enn øverst.

 

På nettsider med ensfarga bakgrunn så er fargen grei nok på toppen av skjermen, men nederst er den flere toner lysere.

 

Plagsomt. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ny skjerm til jul for noen år siden. Etter noen uker fikk alle fargene et blåskjær i seg. Jeg prøvde så å si alt. Jeg fikk bytta skjermen og den nye virka helt fint. Bruker den den dag i dag :) Så det kan være fabrikkasjonsfeil. Prøv å bytt den (hvis du kan)

Lenke til kommentar

Hei

 

Har akkurat hatt samme problem med min 1760NX siden jeg fikk den fra Netshop. Har lenge trodde det bare er pga. innsynsvinkelen og har blitt vant med det etterhvert. Men siden jeg nå hører dette er et problem på selve skjermen vil jeg gjerne bytte den inn. Som djorgen sier; Når jeg bruker 5000 kroner på en ny skjerm skal den være tipp topp.

 

Så hvor henvender jeg meg? Er det Netshop som sitter med ansvaret? Eller er det eventuelt NEC? Og hva er e-mailen til dem?

Lenke til kommentar
Oppdatering!

 

Har nå fått en innbytte-skjerm fra Infocare, som ser ut til å fungere greit.

 

Sender tilbake min "gamle" 1760NX imorra.

 

Gikk greit dette. :)

Registrerte problemet hos infocare, men når siden etter registreringen kom fram (den de sa man skulle legge ved når man returnerte varen), klikket pc'en jeg mistet siden. Prøvd å registert på nytt, men det går ikke. Får jeg en mail eller noe før jeg registrerer den, eller skal jeg sende de en mail og opplyse om at jeg "gikk glipp" av dette arket/siden?

Lenke til kommentar
Hei

 

Har akkurat hatt samme problem med min 1760NX siden jeg fikk den fra Netshop. Har lenge trodde det bare er pga. innsynsvinkelen og har blitt vant med det etterhvert. Men siden jeg nå hører dette er et problem på selve skjermen vil jeg gjerne bytte den inn. Som djorgen sier; Når jeg bruker 5000 kroner på en ny skjerm skal den være tipp topp.

 

Så hvor henvender jeg meg? Er det Netshop som sitter med ansvaret? Eller er det eventuelt NEC? Og hva er e-mailen til dem?

Infocare.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...