Zemeckis Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ble inspirert av "Hvor mye penger har du brukt på pc?" tråden.Så jeg tenke å lage en lignende for de med interrese for bil og dens tilbehør.Hvor mye penger har du brukt på bil som motordeler,musikk anlegg,styling osv opp igjennom årene.Jeg har ikke brukt en krone på bil enda.Men til neste år blir det vel en sum på mellom 40-50k,- Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Sikkert noen tusen på bensin. Siden vi har to biler hjemme er det så godt som alltid en ledig til meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 En del penger på bensin.. Siden vi er tre folk i huset og har tre biler i garasjen, så har jeg aldri brukt noe på verksted/innkjøp.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=150 Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vi har da et bil og motor-forum her. Ta det der er dere snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg