beatex Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 (endret) AMD=Avdanka Møkka Dritt 99% av alle som søker hjelp her er har jo AMD. Tilfeldigheter eller? Tror ikke det. Trenger ikke noen lange kjedelige innlegg av fjortisser som ikke vet hva de snakker om når de forsvarer den dr***** de ble lurt til å kjøpe av andre kompiser, som heller ikke har peiling. Det verste, er at dere prøver å overbevise andre, uvitende om å gå i samme fella... <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: beatex på 2002-04-28 19:29 ]</font> hvordan er dette mulig? sjekka tilfeldigvis mine innlegg og ser her et innlegg som tilsynelatende kommer fra meg. Det er ikke tilfellet, jeg har ikke skrevet denne mld. Vet ikke hva som har skjedd her. Ser det skjedde i 2002 men vil ikke ha på meg at jeg har skrevet denne idiot mld.......Har forresten AMD selv og er veldig fornøyd.....Bare det jeg ville si.... Endret 4. mars 2004 av beatex Lenke til kommentar
letmein Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 pss.. tull og tøys... AMD fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Tøv. Har en maskin med AMD T-Bird CPU, og den fungerer da noe så alldeles utmerket! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 HØH 1 STK. POST..., og så lire ut av seg det 6 årings preiket der. Du har vel ikke tilfeldivis hørt om ordet Hei? Stikk av, og lær deg Norsk Folkevett. Det går an å hilse seg selv velkommen først, før du begynner med tordentalen din. P4 og AMD fungerer utmerket hjemme hos meg. Og jeg er ei svær dundre på 55 år som snakker. Gammel nok eller? Nå ble Veslemøy veldig voldelig igjen. Skal ikke så mye til om dagen. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 For noe tull Jeg har hatt Amd LENGE først en T-Bird og nå en XP Amd er riktigt stabile har aldri hatt noe tull med disse to. Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Her er en til som er veldig fornøyd med AMD. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 19:21, beatex skrev:AMD=Avdanka Møkka Dritt99% av alle som søker hjelp her er har jo AMD. Tilfeldigheter eller? Tror ikke det. Trenger ikke noen lange kjedelige innlegg av fjortisser som ikke vet hva de snakker om når de forsvarer den dr***** de ble lurt til å kjøpe av andre kompiser, som heller ikke har peiling.Det verste, er at dere prøver å overbevise andre, uvitende om å gå i samme fella...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: beatex på 2002-04-28 19:29 ]</font> d er ikke amd d er noe gale med d er driverne til hovedkortene,derfor bruker eg intel,men kansje i framtiden en gang.aldri si aldri?? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Må ta AMD i forsvar her. AMD selger nesten 30 millioner prosessorer i året... og DU mener alle de som kjøper det er dumme og uvitende? Lenke til kommentar
house Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 det har seg vel sånn.. de som ikke får AMD'er til å funker 100%, er vel på en måte newbier ? som ikke kan å sette sammen PC'n sin ? jeg har alldri... jeg mener ALLDRI hatt noen problemer med PC'n... lær dere hvordan en PC funker... selv om du har 10 år foran pc'n så betyr ikke det at du skjønner hva som foregår inne... slutt med sånne tåplige innlegg.. bare latterlig Housey Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 AMD fungerer perfekt. Eneste problemet jeg har hatt er sammen med Windows ME. Men det er vel ME sin skyld..... Nå kjører jeg W2K.SP2, utrolig stabilt. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Endel driverstyr i starten for de med via cipsett, som jeg har, men etter det er amd stabilt og raskt nok for meg i alle fall.. PS!! Jeg er fjortis (ja)hehe, men vet hva jeg snakker om, har faktisk bittelitt erfaring. Har forresten lert endel av dette forumet!! _________________ athlonxp 1600+ MSI KT266A 256mb PC2100 ram Asus 7100 gf2mx 400 winxp home wd 40gb 5400rpm 2863 3dmark 2001 [ Denne Melding var redigert av: AMDfan på 2002-04-28 19:49 ] Lenke til kommentar
beatex Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 HAHA. Lurte dere. Bare kødda. hehe Godt å se hvor engasjert folk er. Stå på videre... Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 LOL, fikk du så mye smekk at du måtte legge inn at det var kødd og sånt ?? Lenke til kommentar
beatex Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Ble redd av alle sinte meldingene, ja. :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 19:21, beatex skrev:99% av alle som søker hjelp her er har jo AMD. Tilfeldigheter eller? Tror ikke det. jeg ville sagt 50% kansje 55% ikke mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Tror folk må la seg slutte å la seg irritere over disse krighisserne.. Temaskifte? Har ennå ikke bestemt meg for middag i dag, noen som har forslag? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 20:53, mad_arab skrev:Tror folk må la seg slutte å la seg irritere over disse krighisserne.. Temaskifte? Har ennå ikke bestemt meg for middag i dag, noen som har forslag? Tja,skal vi se.....Hvilken dag er det idag?.Søndag ja.Tror svinestek skulle passe bra.Liker du det da?? :smile: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 AMD er stabilt og bra!!! I hvertfall hos meg! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 har aldri hatt problemer med amd også er det noe jeg må få sagt. amd har nå 20% av markedet for pc`er som sucktel har rundt 79,tenk hvis intel klarer å få hele markedet og amd går konk hva tror du skjer? nemlig svindyre cpue`er,tro det eller ei men amd gjør forbrukerne en tjenste nemlig konkuranse,tenk hvor dyre PC-er`er og cpu generelt var for rundt 10 år siden det kan skje igjen hvis folk slutter å kjøpe amd cpu`er. sjøl har jeg sucktel nå men neste cpu blir nok en amd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå