Gå til innhold

Ingen epost-varsling ved svar på forum-innlegg?

Anbefalte innlegg

QUOTE (hkm @ 13/08/2004 : 16:39)
Fortsatt får jeg ingen epost i det hele tatt fra forumet. Kan en moderator eller administrator forklare nøyaktig hvordan dette skal fungere?

blant annet ved å huke av " Aktiver e-postvarslig når noen svarer?" rett under post vinduet :)

Da vil du motta en epost når noen svarer i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Mr.Ueland @ 23/08/2004 : 16:13)
QUOTE (jallakim @ 07/08/2004 : 17:41)
går det ann å endre på instillingene? slik at man får mail uavhengig om man er innlogget eller ei. tror nemlig det er denne ikke-send-mail-ved-innlogget som ødelegger hele opplegget.

ikke per i dag, en mulighet kan være at jeg fjerner denne funksjonen helt slik at mailene faktisk blir sendt uansett..

Ja, gjør det.

Lenke til kommentar

QUOTE (Stig-Arne @ 23/08/2004 : 16:49)
Jepp.. slik vill vi ha det...:) håper du får fikset det

systemet sendte kun ut til til brukere som har vært inaktive i 30 minutter, dette er noe endret til å ignoere inaktivitetstid, blir det noen problemer så får dere gi lyd. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Ueland @ 23/08/2004 : 15:13)
QUOTE (hkm @ 13/08/2004 : 16:39)
Fortsatt får jeg ingen epost i det hele tatt fra forumet. Kan en moderator eller administrator forklare nøyaktig hvordan dette skal fungere?

blant annet ved å huke av " Aktiver e-postvarslig når noen svarer?" rett under post vinduet :)

Da vil du motta en epost når noen svarer i tråden.

Den var skrudd på i kontrollpanelet.

Får ingen mail i det hele tatt fra forumet. Skal se det an nå, og se om jeg begynner å få varsling om svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<*******>: host ****: 554 EMail from mailserver at 194.24.252.201 is refused. See http://spamblock.outblaze.com/194.24.252.201

vel... jeg valgte å sensurere hostnavnet ditt (mailhosten) men det ser ut som at dem åpenbart ikke er glad i oss da dem har plassert oss i en spam liste. og derfor får du ikke mail.. :hrm:

edit:

jeg har fått det forsøkt fjernet nå, så hvis du ikke mottar epost snart anbefaler jeg deg å skifte epost adresse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...