Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 skal ha meg ny laptop, skal egentlig bare brukes til skolebruk.. krav: -1,4ghz cpu -512 mb ram -temmelig liten vekt -skjerm over 13,5" -helst wlan, ikke krav -windows xp -nettverkskort, lyd osv(vanlig dilldall) -skjermkort(!) (skal max brukes til dvd avspilling) -god garanti må kunne kjøpes i norsk butikk! (ikke webshop, pappa betaler, og han er ikke fan av webshops.. funker dårlig å overtale han også) alltså, må kunne kjøpes over disk.. håper at jeg ikke er så kravstor, da jeg synes at dette er rimelige krav til bruk av 10k Lenke til kommentar
Filla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Denne vil du muligen finne i en vanling Bonus / Expert forretning, da BestBuy er online delen til denne kjeden. Hvis du er heldig, har de kanskje inne IBM R50 også ! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 512bm ram er et krav da.. synes alt går så salig tregt med 256mb Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er pengene som bestemmer i dette tilfellet. Og du har 10k bare. Du kan fortsatt kjøpe den, for så å kjøpe mer ram og sette den inn selv. Det er jo en mulighet. Lenke til kommentar
kfinne Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Jeg har sett litt på multicom sin Elitegroup G553 D1600. den kjøpes på webshop, men hvis du bor i nærheten av hvor multicom holder til, så kan det jo hende du kan få den over disken den koster deg 11300,- den har 512ram 15" skjerm wlan tror ikke den følger med xp 5.1 lydkort skjermkort bra nok til dvd-avspilling (men dårlig 3D-ytelse i spill) Endret 6. august 2004 av kfinne Lenke til kommentar
Filla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tja, + tusen kroner for Windows. Da er vi et stykke fra kravene hans vel. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hva med denne? http://zepto.no/Configurator.aspx?ID=543 Men det er vel bare nettbutikk... Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hei... kjøp fra nette, mye bedre service fra f.eks psdata enn elkjøp... G553 med: D1500 15" 40GB 256MB WLAN CDRW/DVD. veit 256ram er "litt" lite, men det er den beste pcen, du får 10k... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 jeg fant en laptop, som jeg syntes så grei ut.. den har ikke wlan, men dette er/var ingen nødvendighet.. laptop det eneste som jeg egentlig kan sette fingeren på, er batteritiden, men jeg trenger egentlig ikke batteri, da pc'n egentlig bare skal brukes på nettdrift.. noen ting jeg har oversett?? som DU absolutt ikke ville hatt? let med now.. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Skal du kjøpe deg laptop vil jeg anbefale at du kjøper fra webshop. Det er ofte billigere og dessuten har de ti ganger større utvalg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Skal du kjøpe deg laptop vil jeg anbefale at du kjøper fra webshop. Det er ofte billigere og dessuten har de ti ganger større utvalg. må kunne kjøpes i norsk butikk! (ikke webshop, pappa betaler, og han er ikke fan av webshops.. funker dårlig å overtale han også) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hei... kjøp fra nette, mye bedre service fra f.eks psdata enn elkjøp... G553 med: D1500 15" 40GB 256MB WLAN CDRW/DVD. veit 256ram er "litt" lite, men det er den beste pcen, du får 10k... Uten tvil enig med deg der. Heller det enn den "sure" Toshibaen" hehe.. ECS er mye, og da snakker vi mye bedre. Kan jo oppgradere med minne etterhvert da.. Så finn deg en 553 du.. Du vil ha det bedre med deg selv Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Toshibaen har Celeron cpu Den kan kun kjøre 1024/768 i oppløsning på skjermen, noe jeg synes er veldig lite. Som andre har sagt før meg, sats på en Elitegroup. Bor du i Sandefjord området har du jo Komplett, Netshop, Multicom m/flere? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Multicom holder ikke til i Sandefjord da. Jeg ville gått for et av forslagene til Filla. Men prøv først å overtale faren din, kanskje det går, og går det så har du mye å velge mellom. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Multicom holder ikke til i Sandefjord da. Jeg ville gått for et av forslagene til Filla. Men prøv først å overtale faren din, kanskje det går, og går det så har du mye å velge mellom. Stemmer, det var nok MPX isteden. Lenke til kommentar
SiS 6326 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hva med denne? http://zepto.no/Configurator.aspx?ID=543 Men det er vel bare nettbutikk... hmm... noen som har erfaringer med Zepto? virket som en grei maskin det der, eller er jeg helt på viddene her?? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 ville vel egentlig si at jeg bor i sandefjord området jah... faktisk ganske midt i.. så ingen liker toshiba allstå.. hmm.. skal jo bare bruke denne til skolearbeid + kanskje en dvd på toget elleno.. og pappa... han er vel et tapk kapittel.. men.. han er jo i frankrike atm.. bedre å be om tilgivelse en tilaltelse vett.. btw.. en kamerat av meg får penger til laptop han og fra pp tjenesten ellerno... noen som vet hvor mye man pleier å få da? evnt om vi kan få grupperabatt?? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hmm... noen som har erfaringer med Zepto? Det er ingen grunn til å tvile på zepto.... ! de er kåret flere ganger som beste laptop og har bra med erfaring... Jeg skal ikke skryte for mye (for jeg jobber der selv ) men suporten dems er helt knall, danker ut de fleste store produsenter. spesielt bra er 4xxx serien dems, men også 1xxx serien er fantastiske pc'er til en litt rimeligere penge.... Så det er ingen vits å ikke velge zepto forde de ikke er like store som dell, hp og alle de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå