SumSar Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gratulerer med ny mobil, du blir nok kjempefornøyd. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Takk takk! Er allerede heeelt oppslugt av den!! Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er den bedre enn Samsung's SGH-E700/710? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det må du ikke spørre meg om! men om den er bedre enn Nokia 3310... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 gratulerer med ny mobil:D Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Gratulere med ny mobil Gidder du å lage en test av den også?Jeg holder på med en test av SE T610 og Nokia 3650,må bare få ut finger å gjøre den ferdig Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er den bedre enn Samsung's SGH-E700/710? E700, ja den er jo det. E710, nei. Denne har bl.a. 1,8 mb mer minne. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Takk takk folkens! En test? hmm, har aldri laget en test før.. Kan godt hende det.. Men hva skal en slik test inneholde? Trenger en liten veiledning hvis jeg skal det.. Og hvor skal det postes? Tror nok jeg kan få til det.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har nå laget en test.Det du gjør er å poste den under leserteser og sende en PM til SiRo og han godkjenner den.Ta en titt på de testene som finnes for å få inspirasjon,det gjorde jeg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Har nå laget en test.Det du gjør er å poste den under leserteser og sende en PM til SiRo og han godkjenner den.Ta en titt på de testene som finnes for å få inspirasjon,det gjorde jeg Okei, skal se på det som er der nå.. Men skal man legge ut innholdet av testen, og så få det godkjent av SiRo? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har nå laget en test.Det du gjør er å poste den under leserteser og sende en PM til SiRo og han godkjenner den.Ta en titt på de testene som finnes for å få inspirasjon,det gjorde jeg Okei, skal se på det som er der nå.. Men skal man legge ut innholdet av testen, og så få det godkjent av SiRo? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå