fotball Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 SE Z600 skal vist være litt bra Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 SE Z600 skal vist være litt bra LOL..Dårlig kamera og lite minne.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fant ingenting fra samsung som heter 730 i det hele tatt HER Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Finnes ingen samsung med mp3 spiller nei..., men Samsung E710 er en veldig bra telefon med bra skjerm og kamera... Ser ikke grunnen til og betale mer penger for en telefon som er praktisk talt LIK e700, eneste små forskjeller er kamera, blitz og design så vidt jeg vet :/ LOL..Dårlig kamera og lite minne.. Bare meg som ser du snakker i mot deg selv nå ? Testen du har skrevet om T630 gir du mobilen terninkskast 5, så sier du at den nesten helt like Z600 har dårlig kamera og lite minne ? .. BEstemm deg ? Selvfølgelig er det jo lite minne og ellers et helt ok kamera ! Men, snakker litt imot deg selv! Endret 6. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) E710 begynner å bli veeeldig gammel! Dessuten så bærer hele telefonen preg over at den er litt "dum" - om du skjønner hva jeg mener? Mange features som er blitt utelukket og Java støtten er blant de dårligste på markedet. SE 700i derimot er et godt alternativ, men om du virkelig vil ha en god telefon gå for en 6230 - den har alt av det du kan ønske deg... For det første så er jo E710 en nyere modell en 6230, dessuten synes jeg ikke at skjermen til 6230 er tilstrekkelig GOD, slik han øsnker, den er for liten! Men, 6230 har alt han ønsker, untatt flipp! EDIT: Whops, glemte og bruke edit knappen.. Sorry Endret 6. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Fant ingenting fra samsung som heter 730 i det hele tatt HER Hmm, den likte jeg! Høres ut som noe for meg, se bort ifra at den ikke har mp3.. Noen som vet når den kommer? Finnes det noen bedre bilder av den som viser den største skjermen? Takk for alle forslag! btw, den 6230 mobilen er ikke aktuelt uansett, vil ikke ha Nokia.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ojoj... Det er lett å se at du har falt helt ut på mobilfronten. Sånn "flip-telefon" er kun for jenter og homofile. He, he! Salget av klapp-telefoner har tatt helt av her i Norge også. Det er en del som har det, både jenter og gutter. Hvis gutter som har det er homofile, bør ikke du vise den kroppsdelen du sitter på ute på en stund, og heller vente innendørs til det (klapptelefon-moten) går over. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fant ingenting fra samsung som heter 730 i det hele tatt HER Hmm, den likte jeg! Høres ut som noe for meg, se bort ifra at den ikke har mp3.. Ifølge features så er det MP3 spiller i den..... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Fant ingenting fra samsung som heter 730 i det hele tatt HER Hmm, den likte jeg! Høres ut som noe for meg, se bort ifra at den ikke har mp3.. Ifølge features så er det MP3 spiller i den..... Huff, å se film å lese samtidig er ikke bra.. Men den er jo fin den.. Men når kommer den? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Finnes ingen samsung med mp3 spiller nei..., men Samsung E710 er en veldig bra telefon med bra skjerm og kamera... Ser ikke grunnen til og betale mer penger for en telefon som er praktisk talt LIK e700, eneste små forskjeller er kamera, blitz og design så vidt jeg vet :/ Ja nettopp Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Finnes ingen samsung med mp3 spiller nei..., men Samsung E710 er en veldig bra telefon med bra skjerm og kamera... Ser ikke grunnen til og betale mer penger for en telefon som er praktisk talt LIK e700, eneste små forskjeller er kamera, blitz og design så vidt jeg vet :/ Ja nettopp Det er verdt det mener du ? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Jah, da har jeg gått i nøyaktig 1 år uten mobil, så jeg syns nå at det er på tider å skaffe en ny. Den jeg hadde før, Nokia 3310 ja den gamle blå, ble tatt fra meg utenfor min kontroll Har du sitti inne eller? Men det virker som det kommer mye snadder av mobiler for tiden! de jeg kjenner som har z600 og e710 er ikke fornøyde... men de hadde nokia tidligere, som du ikke liker, så mulig du liker de bedre. LG T5100 ville jeg foreslått, men den er ganske lik i bruk som nokia regner jeg med. Vet ikke når SE z500 kommer til norge, men den er kanskje et alternativ? Endret 6. august 2004 av zlinky Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jah, da har jeg gått i nøyaktig 1 år uten mobil, så jeg syns nå at det er på tider å skaffe en ny. Den jeg hadde før, Nokia 3310 ja den gamle blå, ble tatt fra meg utenfor min kontroll Har du sitti inne eller? Men det virker som det kommer mye snadder av mobiler for tiden! de jeg kjenner som har z600 og e710 er ikke fornøyde... men de hadde nokia tidligere, som du ikke liker, så mulig du liker de bedre. LG P5100 ville jeg foreslått, men den er ganske lik i bruk som nokia regner jeg med. Vet ikke når SE z500 kommer til norge, men den er kanskje et alternativ? Nei, den ble stjålet.. Men nå er det da påtide med ny.. Har du noen linker? Vet ikke helt hvor jeg skal lete etter LG ting.. Hvilket merke er SE z500 fra? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) står litt om LG sin mobil her. Sony Ericsson Z500. tror den allerede er ute i sverige og er på vei til norge. men når jeg tenker meg om vet jeg ikke om den har mp3...(LG sin vet jeg ikke har det, men den har et lekkert kamera som kompensasjon) Samsung P510 Endret 6. august 2004 av zlinky Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 SE S700 har jo et bedre kamera. Mye bedre skjerm (?).. Men har SE S700, mp3, radio, filmopptak, og alle de mulighetene? Har den blitz? Altså alle de nye funksjonene? Dere annbefaler på det sterkeste S700? Tenker hardt på den, er bare litt usikker på størrelsen:s Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Kule mobiler det der, men likte best G7200.. Men den Samsung P510 ser ut som en favoritt her akkurat nå.. ikke så altfor dyr heller. Skal sjekke når den kommer rundt om her.. Men tar fortsatt imot flere tips! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 For det første så er jo E710 en nyere modell en 6230, dessuten synes jeg ikke at skjermen til 6230 er tilstrekkelig GOD, slik han øsnker, den er for liten! For vi snakker jo ikke om samme telefon... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hva med Sony Ericsson Z600? Den kan du jo kjøpe mp3 spiller til ved siden av... Den har vel det meste også... Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Z600 er alt for stor (TYKK), og med en en ekstern mp3spiller... dessuten er kameraet tregt som F.... Endret 7. august 2004 av zlinky Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jah, som zlinky sier, den Sony Ericcson Z600 virket litt for stor for min smak... Jeg ringte nettop Klart Svar her hvor jeg bor, og de har fått inn Samsung P510, så vi skal ta turen nedover å se litt mer på den.. Mest sannsynlig blir det også et kjøp.. Vi får se.. Edit: Jah, da var mobilen kjøpt og jeg er strålende fornøyd så langt.. Det ble en Samsung P510!! Takk for all hjelp jeg har fått! Endret 7. august 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå