MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har nettopp bygd meg en pc, med s-ata hardisk, når jeg skal innstalere win xp pro, så kommer det opp at innstalasjonen ikke finner noen hardisk, hva skal jeg gjøre får at den skal finne hardisken? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 innstalere s-ata driverene før du innstalerer xp..!? står trykk f6 for..... ikkesant.. innstaler s-ata driverene,, og alt funker.. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) du må bruke driver diskett som følger med hovedkort eller laste det ned på nett side. s-ata disk. så velger du F6 eller noe i oppstart på xp. noe av det første som kommer opp Endret 6. august 2004 av rmartin Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har ikke diskettstasjon... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har ikke diskettstasjon... http://komplett.no/k/ki.asp?sku=114711&cks=SER Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hva med å låne en fra en annen maskin ? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Det må vel være en annen mulighet? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Hva med å låne en fra en annen maskin ? Hva om jeg ikke har mulighet til det? desuten fulgte det ikke noe diskett med s-ata med. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 da må du finne den på hjemmesiden til hoved kortet ditt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du kjenner sikkert noen som har en diskettstajon et eller annet sted. Du kan godt låne av meg Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har klart å oppdrive disketstasjon, og driver, men drivern jeg lasta ned er på 6.55 mb, disketten jeg har er på 1.55mb eller no... leit? Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Det finnes sikkert en s-ata disk driver som passer til en standard 1,38 MB disk. Prøv å finn ut hva s-ata chipen heter. (dohhh... type error) Endret 6. august 2004 av sm1pea07 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (Pssst. 1,44MB ) Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) pssst, ligger driver på xp(iallefall pro versjonen jeg har) Edit: men da må du kopiere den fra cd til diskett på en annen pc da...btw, innmari allright av produsenten å selge hk som ikke har det ferdig installert men støtter det, noen skulle fått litt tilsnakk Endret 6. august 2004 av Skuld Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 pssst, ligger driver på xp(iallefall pro versjonen jeg har) jeg har også pro, men det fins ikke s-ata drivere der.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hva slags hovedkort har du?? kan vere at du ikke trenger å instalere driver........ var sån på meg fordi hovedkortet hadde driveren fra før av:) jeg måtte bare endre et par instillinger i bios...... Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) stemmer! men den skal ligge på cd som fulgte med hk! Edit: dumme meg Endret 6. august 2004 av Skuld Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 hva slags hovedkort har du??kan vere at du ikke trenger å instalere driver........ var sån på meg fordi hovedkortet hadde driveren fra før av:) jeg måtte bare endre et par instillinger i bios...... Har Dette hovedkortet, jeg å kammeraten min har gjennomsøkt biosen i alle kriker og kroker uten å finne en eneste s-ata innstiling (som er til hjelp). Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hva slags hovedkort har du??kan vere at du ikke trenger å instalere driver........ var sån på meg fordi hovedkortet hadde driveren fra før av:) jeg måtte bare endre et par instillinger i bios...... Har Dette hovedkortet, jeg å kammeraten min har gjennomsøkt biosen i alle kriker og kroker uten å finne en eneste s-ata innstiling (som er til hjelp). Grr, du skal jo ikke ha med BIOS og full pakke fra den ZIP mappa da! BARE S-ATA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå