Djevlen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dette spillet skal jo komme denne høsten, noen som vet om det er Multiplayer på det idet hele tatt? Leste at det var så stor singleplayer del, og at de ikke hadde muligheter til en multiplayer del, stemmer dette? Eller vil det være multiplayer på spillet også? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det blir en multiplayer del i spille, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 omg, hvis det ikke blir mp kan dem glemme å få mine hardt tjente kroner ! Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Selvsagt er det Multiplayer. Har vært utallige gameplay videoer fra MP Maps og det ser dødskult ut! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ser ut som det endelig kommer et kvalitets spill fra ringenes herre triologien. Ser fantastikst bra ut dette spillet for meg som strategi fan. Selvsagt er det multiplayer i spillet. Du har nok blitt feilinformert. Har selv lest alt og sitt alle filmer om spillet og kan garantere at det er multiplayer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Battle for Middle earth SP: Battle for middle earth MP: Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Får bare håpe det blir bedre enn War of the Ring. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 skal ikke mye til å slå war(craft) of the ring Men battle for middle earth ser fantastisk ut, anbefaler å se alle "Inside the battle" videoene, masse kult som blir vist der, og det virker som EA games prøver å introdusere masse nytt til RTS kategorien her.. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Får bare håpe det blir bedre enn War of the Ring. Selv sakt blir det bedre enn War of the ring. Du kan jo laste ned noen video snutter på www.gamershell.com Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 aiaiaia jeg kan knapt vente! spillet ser jo overlegent bra ut, og i multiplayer må det jo bli en salger Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 De snuttene var bedre enn hele opplevelsen med War of the Ring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå