lpaul Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei... Vet ikke om dette er riktig kategori? Jeg trenger sandpapir til plansliping av en kobberkjøler; helst 1200, men jeg vet ikke hvor jeg får tak i det... Har vært på lokale jernvare handel og på Clas Ohlson, men der har de bare 600... Bor i Oslo vest omerådet..... Paul Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 de selger 1200våtpapir på biltema.. mener at de har det på chlaser'n og.. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 _ammaZ_ skrev: de selger 1200våtpapir på biltema.. mener at de har det på chlaser'n og.. Den er grei.. Var innom chlaser'n, men de hadde bare 600 inne.... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Clas Ohlson selger bare 600 papir (høyeste) mens Biltema selger 1200. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Byggmaker, byggmix... Du har helt rett at dette er feilpostet ja og siden du skjønte det selv hadde det vel ikke vært dumt å prøve å finne en mere passende plassering? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har sett sånn sandpapir i en bilrekvisitabutikk... tror den heter BilXtra eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå