levlex Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Hva kommer i august? Amobil begynte for to måneder siden med en månedlig oppdatering av hva som kommer på markedet den neste tiden. Vi er nå kommet til august måned og produsentene kan by på en rekke nye modeller som Siemens S65, Nokia 3220 og Samsung P510. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Fin artikkel. Kjekt å vite hva som kommer i nærmeste fremtid. S65 har forresten omtrent 11 mb ledig for brukeren, ikke bare 8. Det er det jeg har lest mange andre steder ihvertfall. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Fin artikkel. Kjekt å vite hva som kommer i nærmeste fremtid. Helt enig.Håper dere kan fortsette med det.Er ikke alltid like lett å få med seg alt.Men ellers en god artikkel Edit:Stusser litt ang. at Samsung P510 har radio,står ingenting om det på hjemmesiden dere eller på en review jeg har lest Endret 7. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 det var ein flott artikkel dette. det er alltid spennande å lese kva framtida vil bringe. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 er det sikkert at siemens s65 kommer ut i august? elkjøp? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 3220 så unektelig ut som en spennende telefon må jeg si.. Mens S65 så bare lekker ut ..: D skulle gjerne ha testet den litt.. men ikke denne gang.. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 er det sikkert at siemens s65 kommer ut i august? elkjøp? Først var leveringsdato 10. august. Så ble den oppdatert idag med 09.09.04 hos hovedlageret i sverige. Så det er ikke sikkert vi ser den i august gitt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 MPX.no tipper 27. august. Har også tippet mye annet rart, slik de pleier å gjøre. Jeg har fulgt med hele tiden, da jeg venter på en slik fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg