SiR0 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ny Qtek med tastatur Den nye 9090-modellen fra Qtek blir den første hybridtelefonen på det norske markedet med fullt qwerty-tastatur og støtte for trådløse nettverk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 første qtec jeg har likt! er vell kansje pga. tastaturet. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 til dere som har (eller har peil på) noen av disse Qtec'ene: finnes det en "remote desktop" funksjon på noen av modellene? mao; kan jeg logge meg på en annen maskin i nettverket, for så og styre den fra tlf.... det hadde vært sweet. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hei, Remote Desktop er innebygd. Du kan da styre Windows maskiner som om du satt på dem. Dette fungerer over GPRS, men anbefalt å bruke Bluetooth ellerWi-Fi for best ytelse. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 thanx! hvordan fungerer det? er det som og sitte med en vanlig maskin (og bruke remote desktop), eller er det mye lag, evt andre problemer ved wi-fi oppkoblingen? stabil? Har en del maskiner i nettverk (6), som gjør "forskjellige ting". det hadde vært meget fett å kunne bruke denna som en fjernkontroll istedet for å måtte dra opp laptop'en ( som dama kaller for "det_hælvetes_kjærnekraftverket"). takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg