Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Virus hindrer meg i å komme ut på nett!?

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen!

Etter en lang ferie uten noen som helst form for kommunikasjon med omverden så jeg fram til å sette meg ned med PC`n. Til min store fortvilelse fikk jeg ikke kontakt med omverden i det hele tatt. sjekka litt rundt på nettverkstilkoblinger og fant noe jeg ikke hadde sett der før. en gatewaytjeneste sto der å var i aktivitet. det hadde jo virka bra uten den der før, så jeg ville fjerne den. det visste seg å være umulig! den er der enda. å den sender å mottar pakker som bare faen. men jeg får ikke til å komme meg på messenger eller surfe eller noen ting. så jeg kjørte natstat i command. der kommer det opp den lengste lista over tilkoblinger ever! så jeg tenkte at her var det virus!jeg foretok en virusscan med NAT2004, som ikke fant noe virus i det heletatt. og ettersom jeg ikke kom meg ut på nett for å oppdatere NAT tok jeg den drastiske beslutningen å formatere. etter første formatering var den der enda, så jeg formaterte ALLE harddiskene mine. og tenkte at det skulle gjøre susen! men da jeg til min store fortvilelse fant ut at denne gateway-tjenestene med alle tilkoblingene fortsatt var der begynnte jeg å stusse! har prøvd både trådløst kort og med nettverkskabel! jeg får ikke fjerna det på noen måte eller gjort om på det!? hvordan skal jeg da buktes med dette faenskapet!? er det et virus? hva er det? hvordan får jeg det bort!? takk på forhand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe.. formatert alle harddiskene ja :p

Tror nok heller du har noe feil med instillingene dine. Kanskje feil på linja.

For at vi skal hjelpe deg trenger vi litt mer info:

Internetttilkobling

Operativsystem

Navnet på denne gatewaytjenesten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...