janken Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg har store problemer med JavaScript. Et eksempel er http://www.google.com. Med en gang jeg er inne på siden får jeg denne beskjeden. ______________________________________________ Feil ved kjøring i JavaScript En feil oppstod under kjøring i JavaScript på denne sida. Dette kan føre til at sida verken blir vist eller fungerer optimalt. Feil: Error: name: ReferenceError message: Reference to undefined variable: No such variable 'sf' ________________________________________________ Samme beskjeden får jeg også på mange andre sider bare at `sf` i No such variable et byttet ut med andre ord eller bokstaver. Når jeg kommer inn på en sånn side får jeg oftest ikke respons om jeg trykker på en link,bilde og alt det andre som skal fungere å trykke på. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hei hvilket operativ system bruker du. Hvis det er windows xp så bør du laste ned via uppdate "støtte for java". dette er fjernet fra xp. Lenke til kommentar
janken Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 18:56, rabagast skrev:Hei hvilket operativ system bruker du. Hvis det er windows xp så bør du laste ned via uppdate "støtte for java". dette er fjernet fra xp. Du har kanskje løst problemet mitt, men hvor laster jeg ned denne uppdaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå