Gå til innhold

Gjøre steam mer ISDN kompitabelt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du lagger i CS har ingenting med Steam i seg selv å gjøre. Det har med nettkoden til Half-Life, og dens ytelse på din linje å gjøre. Du kan prøve å stille

 

cl_updaterate til 61

cl_cmdrate til 61

 

og så kan du prøve deg frem med rate. Folk med fete linjer skal bruke 20000 i rate. For deg vil jeg tro 9600 skal gjøre susen.

 

Modeller har ingenting å si for pingen. De kan ha noe å si for frames per second, men da skal du ha ganske sliten maskinvare. Om du har problemer med hakking, finnes det mange guider som forteller hva du kan gjøre for å forbedre FPS.

Endret av aschj
Lenke til kommentar

alias rate1 "rate 6000;wait;cl_updaterate 27;wait;cl_cmdrate 27"
alias rate2 "rate 8000;wait;cl_updaterate 40;wait;cl_cmdrate 40"
alias rate3 "rate 9999;wait;cl_updaterate 50;wait;cl_cmdrate 50"
alias rate4 "rate 15000;wait;cl_updaterate 67;wait;cl_cmdrate 67"
alias rate5 "rate 25000;wait;cl_updaterate 80;wait;cl_cmdrate 80"
alias rate6 "rate 25000;wait;cl_updaterate 101;wait;cl_cmdrate 101

Det ovenfor legges i autoexec.cfg

 

Dette "bindes" i cs/skrives inn i config.cfg

bind "F4" "rate1"
bind "F5" "rate2"
bind "F6" "rate3"
bind "F7" "rate4"
bind "F8" "rate5"

 

nå kan du forandre nettkoder med f4-f8

 

f4 er for ræva linjer

f8 lan (100mbit)

 

 

Hi fps models

 

Disse er ikke teste av meg!

 

Her ligger det fler Hi fps models

 

gl hf

Lenke til kommentar
Få dere adsl... det blir billigere i lengen

Dette er en av de mest uintelligente møkkakommentarene jeg klarer å tenke meg, men allikevel kommer det minst èn slik kommentar i hver isdn-tråd. Tror du virkelig noen med isdn ikke vil bytte det bort med adsl såfremt dem ikke er over 50 år og sjekker kanskje mailen en gang annenhver dag?

Lenke til kommentar
I 1.6 heter det ikke autoexec.cfg, men userconfig.cfg =)

Altså, ... skal sjekke :)

Det står i bunnen ja, "exec userconfig.cfg" Skal jeg skrive det førte der under da? Vet hvor jeg skal skrive det bind greiene ;)

 

@Luringen(RuneF); At det kommer en sånn en er vel normalt ... men tenk da ? Er du klar over hvor irriterende det er? Å måtte forklare hver gang jeg sier at jeg har ISDN at "ADSL er ikke bygd ut helt opp hos meg enda" :)

Så det er derfor, og du kan gjerne spørre "Hvorfor ikke Satelitt greia til tele 2 eller hvem nå som har den". Jo det skal jeg fortelle deg;

 

1500 i mnd

1gb maks

15000 (ikke 1500 men 15000 i oppkobling)

 

15000 kunne gått, hadde greid å overtale pappa, 1500 i mnd hadde også gått, om jeg hadde hatt ubgret nedlasting osv, men sånn som det er nå, lønner det seg ikke, as easy as that ;)

 

Ja, det er dyrt med ISDN, kjører sånn frisurf ala Tele2, så blir optill 4k i mnd, men pappa betaler og han klager ikke mye so ill manage :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...