Xvani Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei, har et kamera fra USA som jeg vil bruke Norge. Hvor kan jeg kjøpe dette? Laderen til kameraet støtter 240V så det eneste jeg trenger er vel en måte å stappe denne inn i norske støpsel Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har sett noen ladere der du bare trenger bytte ledningen. Sjekk hos Clas Ohlson, nederst på siden, artikkel nr. 22-457.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 dessverre sitter stikk kontakten direkte på laderen, så jeg må ha en sånn man får kjøpt på flyplasser o.l Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kan denne brukes da? Søk på Reiseadapter hos www.clasohlson.no. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Nja, det er vel motsatt jeg trenger? Eller kan denne brukes? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er ikke det støpselet oppe til venstre som er amerikansk da? Denne passer i kontakten i midten (du ser noen firkantede hull der også) og den som er nede til venstre er den norske. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Var på Clahsohlson i dag. Det fungerte dessverre ikke =( Noen andre jeg kan kjøpe? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har en adepter som fungerer på engelske apparater... Men det hjelper vel ikke deg! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis du sier hvor du fikk tak i det så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå