Gå til innhold

Hvilket Nvidia grafikkkort til ca. 2000?


Anbefalte innlegg

Er ute etter å kjøpe meg et nytt grafikkkort, siden mitt geforce2pro ikke er så bra som det var lenger :) Jeg er egentlig ute etter det beste kortet til akseptabel pris, og det må ikke vere for mye støy. Det jeg er ute etter er, 1 skjermutgang, 1 s-video og lite støy. Siden det går mest i video og lite spill så trenger jeg ikke all verden, og det må vere et nvidia siden et tv-ut program jeg bruker støtter kun nvidia.

På forhånd takk for alle tips.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DENNA !!

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9229

 

Geforce 6600

 

EDIT:

PS. jeg tror du får problemer med TV out.. Tv tool og nvidia kort fra FX og utover tuller. Og jeg har ihvertfall ikke fått det til virke skikkelig med mine (FX5200/5500)

FX har sin egen Tvout løsning... det er ikke som på geforce 4 ti4200 feks hvor de brukte en annen tv chip... Men vet altså ikke hva de har gjort på Geforce 6...

Endret av Fjodorgrim
Lenke til kommentar

Sitter og vurderer om jeg kanskje bør satse på ati likevell. Dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&s=sc virker jo bra til prisen. Eneste er at jeg har kjøpt tvtool og det fungerer bare med nvidia, og det synes jeg er veldig fint, bare klikke ctrl+f1 og det går over til tv, ctrl+f2 og dem går tilbake, og så bare dobbelklikke på video filmen og det går over til fullskjerm perfekt på tv'n. Men det med å dobbelklikke for å få full skjerm, går det bra på ati med standard programvare/driver? Grunnen til at ati ble aktuell er litt fordi en person i denne tråden sa at nyere nvidia har problemer med tvtool, og fungerer ikke det nye nvidia kortet på tvtool, så kan jeg jo like greit gå for ati.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...