joe--- Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hei. jeg har dårlig råd og trenger en egen pc. kan noen gi meg noen tips til enten billige pcer(også brukt) eller kabinetter, harddisker, og forskjellige ting man trenger til en pc. jeg kan ikke så mye om pc, så hadde satt meget stor pris på litt hjelp. på forhånd takk! Lenke til kommentar
z00l Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Først og fremst hadde det vært veldig greit å vite hva PC'en i hovedsak skal brukes til. Deretter hadde en prisklasse vært greit å hatt. Skal du f.eks ha en gamer PC, må du nok betale litt for det og. Hvis du ikke har veldig mye peiling på PC, anbefaler jeg deg å holde deg langt unna www.qxl.no . Her er det veldig mange som kjøper PC til over nypris, uvitende om hva de får. Bruktmarkedet her på hardware er derimot mye bedre. -z00l- Lenke til kommentar
joe--- Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 bruker mye internett og spiller en del spill. som f eks cm, cs, farcry osv. så jeg tenkte jeg skulle kjøpe et kabinett og kjøpe deler.. noen anbefalinger? en prisklasse mellom 0-6000 tror jeg passer bra... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nå skjønner jeg ikke helt. Skal du ha en bærbar eller skal du ha stasjonær? Ser at du snakker om kabinetter osv. Men hvis du vil sette sammen din egen bærbar pc så kan du titte på it24.no, under notebooks delen. Der finner du barebone notebook, og du finner alt av deler som du trenger. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 bruker mye internett og spiller en del spill. som f eks cm, cs, farcry osv. så jeg tenkte jeg skulle kjøpe et kabinett og kjøpe deler.. noen anbefalinger? en prisklasse mellom 0-6000 tror jeg passer bra... Far Cry spillbar laptop til kr. 0 - 6000,- Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 For det første, tror jeg ikke at du kan få tak i en ny bærbar til under 7k, for det andre, så trenger du minst 12-13k for å få en spill-bar maskin. Anbefaller deg til å kjøpe en billig stasjonær pc til den prisklassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå