Gå til innhold

Tron på TV3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tøff? TØFF?

 

finn på noe annet navn...

 

det er en av de mest møkka fileme jeg har sett, hater den (selv om jeg elsker science-fiction filmer)

jeg får hodepinne av å se på det... æøsj for noen forferdelige effekter...

 

Hvorfor laget de en slik møkka film? Star Wars hadde j allerede kommet ut og de var 10 ganger bedre...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 09:38, Zafar Iqbal skrev:


Drit kuul film.


eunaas vet ikke hva han sanekker om.

Har aldri sett den før men kull film.


Filmen er jo spilt inn i 1982.



 

Akkurat :smile: - Tron er bare genial.... StarWars er ja utrolig bra,... Men sammenligner du eks. noen av effektene fra starwars iv fra 1970 et eller annet med tron er egentlig ikke effektene stort bedre,... Matrix er kongen av datafilmene,.. men tron er veteranen,... sånn er det bare,... tron er sjefs,... - og oppfølger ? - dette visste jeg ikke om.,. gleder meg som en helt,...

Lenke til kommentar

hum... Star Wars er laget tidligre! og den har mye bedre effekter.!!!

Selfvølgelig veit jeg at det er lenge siden filmen ble laget og at man ikke kan sammenlkigne effektene i den og Matrix!

Men hva er poenget med å lage en slik film når man ikke har utstyr til å få det til.

 

Hvordan var filmen da den kom ut på 80 tallet? var edet en kino suksee?

 

 

-har noen av dere sett ferdig den filmen uten å ha vondt i hode?

Lenke til kommentar

Den er nok ikkje ein epileptikers beste venn nei.

Har ikkje sett den tidlegare, men kan vel ikkje tenke meg at den var nokon kjempesuksess da den kom heller, har nok eit ganske begrensa nedslagsfelt (slike som vankar her). På den andre sida, det er jo ein Disney-film.

Såg den saman med ein som har begrensa kunnskap/interesse for datating, og han var ikkje spesielt imponert og karakteriserte den som ein kjempekalkun. Eg derimot, storkoste meg.

Klart det er mange ting som ser sketchy ut, og nok kunne vore betre gjennomført, så ein bør nok sjå litt bak fasaden for å finne gullkorna.

 

"Oh Tron, no circuit can hold you back"

Lenke til kommentar

Tron er jo en klassiker. Kanskje ikke verdens beste story, men blandingen av data og vanlige spesialeffekter var jo ikke blitt gjort på den måten før. Bør jo sees på som grunnleggende datahistorie.

Den ble ikke nominert til Oscar for beste spesialeffekter, fordi de 'jukset' og brukte datagrafikk. Er det noen filmer nå til dags som vinner effekt-priser UTEN datagrafikk?

Det var en Star Trek film som kom omtrent samtidig med Tron som hadde litt kul grafikk når de terraformet en planet. Firmaet som lagde den sekvensen het Pixar. Og de kjenner vi jo alle nå... :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...