Gå til innhold

detter ut av spillene ( 9800 pro)

donald D

Anbefalte innlegg

Bygde meg en ny pc for noen dager siden. Etter å ha installert windows og alle driver man trenger tenkt jeg at jeg endelig skulle ta meg en liten omgang med spille battelfield 1942. Jeg spilte mot booter bare for å teste marskina, men etter noen minutter datt jeg bare ut av spille. Jeg prøvde mange ganger men det samme hente om og om igjen. Noen ganger startet pc på nytt også. Jeg prøvde noen andre spill for å se om det kunne være noe som bare skjedde i battelfield, men akk det hente i alle andre spillene også.

Har prøvd med nyeste driver, men akk :no: .

Jeg har et Sapphire 9800 pro atlantis.

Cpu: amd athlon xp 2800+

Hovedkort: asus a7n8x-x

Harrdisk: Wester Digital 200 gb

Noen som kan hjelpen? :roll:

Takker for alle svar jeg får :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problem som deg med at jeg detter ut av spill og noen ganger må jeg restarte pc'en .. har også et asus kort :n7n8x-e deluxe

og et sapphire radeon 9600 atlantis PRO kort, men jeg tror ikke det har noe med strømforsyninga å gjøre fordi det funket for meg før jeg byttet til et asus hovedkort

Lenke til kommentar
Prøvd å slå av `fast write`?

Ati-kort liker seg best med fastwrite disablet.

ah noe jeg har oversett kanskje det fikser det , isåfall skal du få komme hjem til meg å spise kake southhome

Endret av donald D
Lenke til kommentar

Må vel i så fall slå av både i drivern og på hovedkortet?

Hva med AGP-driver da?

Edit: Kanskje du kan få noe ut av ATI Catalyst Tweak på tweakguides?

Problem: Game Quits to Desktop with No Error

Solution:

Reduce or completely remove any overclocking

Increase the cooling in your system

Ease the CAS timings on your RAM (See Adrian Wong's BIOS Guide under the BIOS section)

Make sure if you use two or more RAM sticks that they are equivalent speed and CAS rating

Disable Fast Writes

Test your RAM (See Windows Optimization below)

Endret av Radial
Lenke til kommentar

Visstnok ingenting.

As mentioned earlier, Fast Write is a major source of instability on most systems and provides little to no performance benefit, so it is strongly recommended that you select Off here to disable Fast Writes.

Fra den tweak guiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...