gjermundnes Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Facinerende at venus til har fått flere tilhengere på datafronten slik var det ikke for en tid siden . Hva mener dere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Datamaskiner, og relativt dyptgående kunnskap om de, blir allemannseie etterhvert, vent og se. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Blir flere og flere, er jo ikke noe galt med det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva "Venus" er, er det planeten venus det er snakk om?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva "Venus" er, er det planeten venus det er snakk om?? "Kvinenr er fra Venus, menn er fra Mars." Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 åh. her blir jeg snakket om uten å vite om det selv Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ser fortsatt frem til at slik oppførsel forsvinner: Jente på internett: "Hei, jeg er jente" *bilde av jente* Reply fra Gutt 1: Reply fra Gutt 2: OMFG! Hun er dritpen da! Reply fra Gutt 3: Reply fra Gutt 4: Reply fra Jente: Uff, jeg er så stygg. Endret 6. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hahehahahea Holger. Fint at jenter setter seg inn i de teknologiske under, men håper inderlig at de ikke ender opp som meg; feit, lat og snuser. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fint at jenter setter seg inn i de teknologiske under, men håper inderlig at de ikke ender opp som meg; feit, lat og snuser. Slapp av, vi skal ikke bli som deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hahehahahea Holger. Fint at jenter setter seg inn i de teknologiske under, men håper inderlig at de ikke ender opp som meg; feit, lat og snuser. jeg har allerede begynt prosessen.. *lat* Lenke til kommentar
ratata Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hahehahahea Holger. Fint at jenter setter seg inn i de teknologiske under, men håper inderlig at de ikke ender opp som meg; feit, lat og snuser. word... det er iallefall ein behagelig livsstil Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 masse artig hahahahahha, du har så eeeeeevig rett. Har ikke noe i mot at venusberget tar steget mot mitt domene jeg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Synes ikke det er så bra, jeg. Den verste østkantberta i 10 klasse lager DEN bra hjemmesiden, og jeg... ja, klarer IKKE. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jaja, må hele tiden se meg selv bli slått i div dataspill/programmer av Miss60-generasjonen. That's life. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 er bra kompetansen stiger litt i samfunnet så jeg slipper være support døgnet rundt Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jaja, må hele tiden se meg selv bli slått i div dataspill/programmer av Miss60-generasjonen. That's life. Høhø - vi fra Generation X-tida er ikke så verst vi heller.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Synst at det er flott at jenter sitter med pcn jeg, alle gutte-nerder's drøm er jo vel en jente som liker data? Ivertfall min drøm, har nesten funnet en også da Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tror alle gutte-nerders drøm er en jente som lar dem holde på med data så mye de vil. Men det er selvsagt flott at jenter bruker data og teknologi. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 /me har bare vært sammen med nerdegutter Dunno why, men nerdegutter tiltrekker meg Hadde jeg vært lesbisk, ville jeg nok foretrukket en nerdejente også (ikke en stygg ekkel feit mandig en da) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ja det er så søtt at alle flere jenter er freakere...let's join the freakclub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå