brth Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Trenger windows emul. Hvor får jeg tak i det? Brian Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Du sier ikke hvilket operativsystem emulatoren skal kjøre på. VMware Workstation kan kjøre på alle de store operativsystemene, og emulerer (i essens) en pc. Dvs. at du kan installere hvilket operativsystem du vil på din virtuelle PC (inkl. Windows, selvsagt). Microsoft har utviklet sin egen 'Microsoft Vitual PC 2004', men den kan bare emulere fra Windows. Dvs. du kan ikke installere det på Unix. Endret 6. august 2004 av aschj Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vær klar over at dette i høyeste grad er en nødløsning som er supertreg - funker vel hvis du trenger en PC-applikasjon i ny og ne, men til daglig bruk så tror jeg det blir frustrerende. Lenke til kommentar
brth Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Kjører Mac OS X. Og trenger noen windows applikasjoner... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Da er VMware Workstation tingen. Gratis 30-dagers prøve på www.vmware.com et sted. Og det fungerer greit til stort sett alt som ikke krever skjermkortstøtte (3D osv.) så lenge du har dugelig med RAM. Lenke til kommentar
brth Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Finner bare til Windows og Linux der jeg. sikker på at det finnes en version til mac os x? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Sant det. Men VirtualPC for Mac finnes: http://www.microsoft.com/mac/products/virt...x?pid=virtualpc Edit: Glemte en bokstav. Endret 6. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du kan også teste ut bochs. Gratis x86 emulator som også finnes for Mac OS X! Lenke til kommentar
brth Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Takk goophy:=) Var den jeg lette etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå