Jankee Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 TEST: Hyundai Q17S I den store LCD-testen del 1 viste gamlemodellen av denne skjermen gode toner i spill, men slet med resten. Nå har skjermen blitt oppgradert. Er det bare responstiden som har blitt forbedret eller er det snakk om en helt ny skjerm? Les artikkelen her Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bra test! Synd Hyundai ikke har ordna opp i fargeproblemene, da kunne de kanskje ha kommet med et solid alternativ til spillmarkedet Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hmm ... kanskje jeg skal ødelegge min gamle Q17S og sende den inn til retur? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hva er vitsen med å sende enda en skjerm med samme type problemer ut på markedet tro Gratulerer med dagen, Jankee Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 bra test. Grattis med dagen apen:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg var først ute i denne tråden ihvertfall Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Bra test! Synd Hyundai ikke har ordna opp i fargeproblemene, da kunne de kanskje ha kommet med et solid alternativ til spillmarkedet Rart med det fargeproblemet, spesielt når ryktet tilseier at det er same panel i 172x og hyundaien. Så eg antar at det ligg i algoritmene som styrer kvar pixel. Desse er nok ikkje heilt optimale /"rette" i forhold til andre skjermer. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå