eirik86 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 jeg har kjøpt meg en ny mobil, Sony Ericsson k700i! deili tlf. i tillegg til å kjøpe en ny mobil kjøpte jeg også en blootooth USB adapter. jeg la inn all software og deretter prøvde ut dette nye utstyret. uansett hvor mye jeg prøver finner jeg aldri mobilen på maskina når jeg søker. bluetooth står på. noen som har hatt erfaring med eventuelt defekt bluetooth USB adapter eller noe lignende? Mvh Eirik R. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvilket BT adapter har du? Lenke til kommentar
eirik86 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Belkin belkin bluetooth USB adapter Lenke til kommentar
zeegratar Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Antakelig må du sette bluetooth innstillingen på mobilen din til synlig/visible for at PCen skal finne den. Det gjør du ved å gå på kommunikasjon/bluetooth/valg/synlighet på telefonen din. Slå synligheten på. Jeg hadde det samme problemet med min Z600, og det gikk fint etterpå. Endret 7. august 2004 av zeegratar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå