Rockmann Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) jeg har Smart Movie men jeg har noen filmer og sånn som ikke går i den og med divx spiller etter at jeg har konvertert det så går det så har noen det programmet så kan dere godt si det her trenger til Siemens SX1 Endret 6. august 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Videolan er kjent for å spille av alt mulig, enten det er feil med det eller ikke. Personlig synes jeg den er noe herk, men vet mange som liker den. Jeg bruker Winamp. Er det en film som ikke virker, analyserer jeg den med gspot, og installerer evt. nye codecer fra Ace Media Codec Pack. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) bruker winamp jeg også og får spilt av så å si alt med den. tror heller problemet ditt ligger i manglende codecs. Instalere SLD Codec pack og den nyeste xvid codenen så ordner nok problemet seg. Endret 6. august 2004 av insider Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 aschj skrev: Videolan er kjent for å spille av alt mulig, enten det er feil med det eller ikke. Personlig synes jeg den er noe herk, men vet mange som liker den. Jeg bruker Winamp. Er det en film som ikke virker, analyserer jeg den med gspot, og installerer evt. nye codecer fra Ace Media Codec Pack. filmen funker med video lan men jeg skal ha dem over på telefonen sorry for at jeg ikke sa det jeg trenger en DIVX Spiller til telefonen fordi når jeg har konvertert den dårlige filmen så blir helt elendig med Windows Media Player men med vlc player er det dritbra men jeg må ha en sånn spiller på telefonen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det finnes kun smartmovie Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 ja bruker den dritmye men når jeg konverterer med den så blir det helt rart bilde masse farger og det men bruker jeg divx spiller til og spille av etterpå går alt mye bedre regner med at jeg kanskje trenger en divx codec til telefonen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja det gjør du Det ligger på den offisielle smartmovie siden Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Gandalf the Grey skrev: Ja det gjør du Det ligger på den offisielle smartmovie siden får ikke den der til og funke så tenkte om noen har en link til en DIVX Spiller til telefonen så hadde det vært topp ? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Asso, divx-spiller. Smartmovie er en divx-spiller. Det er bare det at den medfølger en konverter som gjør filmen om til passelig format. Altså lite. Du finner ingen annen divx-spiller, og om du gjør så tar filene så stor plass at du bare ville få plass til noen minutter på mobilen. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 kvork skrev: Asso, divx-spiller. Smartmovie er en divx-spiller. Det er bare det at den medfølger en konverter som gjør filmen om til passelig format. Altså lite. Du finner ingen annen divx-spiller, og om du gjør så tar filene så stor plass at du bare ville få plass til noen minutter på mobilen. det jeg mener er at jeg har en film som man må bruke DIVX spiller med for og få bra kvalitet og da funker det liksom ikke bruke smart movie og konvertere den til telefonformat og da etter at man har konvertert den så kan man bruke DIVX spiller og spille den av på dataen men det går liksom ikke og spille den av med smart movie på telefonen det er mitt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå