Tfosheim Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Verdens minste MP3-spiller fra BenQ? BenQ melder Joybee 102R på som en sterk konkurrent til tittelen "verdens minste MP3-spiller." Den flash-baserte spilleren veier bare 16 gram og måler 4,6 cm i diameter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Denne kunne jeg tenke meg i tillegg til min Creative Zen som jeg ikke kan bruke når jeg er ute og trener og diverse andre ting. 16 gram er jo noe man nesten ikke/ikke merker at man har på kroppen, så hvis den kommer på rundt 1000kr eller mindre så havner den ganske raskt rundt halsen min Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Don't get your hopes up ;-) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 16 gram er jo noe man nesten ikke/ikke merker at man har på kroppen Det er fali' det ! Hvis den kommer godt under 1000lappen er det jo konge! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skjønner ikke poenget hvis man ikke kan finne opp trådløse øretelefoner, det er jo ledningen som skaper problemer/er ubehagelig og klumpete når man er ute å trener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå