kingnothing Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Passer denne på minPowerBook 17"? Eller må man kjøpe spesielle Apple "godkjente" brikker? Den er nemlig en del billigere enn den de selger på AppleStore og Mac & Carry. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Den ser brukbar ut, den der. Skulle ikke medføre problemer. Endret 6. august 2004 av Zapchud Lenke til kommentar
olemm Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vurderer selv minneoppgradering på Powerbook G4 [12'' denne da...] Er det vanskelig å gjøre denne oppgraderinga selv? Har bygd masse PC og er ikke helt grønn men har ikke gjort noe sånt i en laptop før. Har ikke sett "inni" PowerBooken men har en Acer-laptop og der er det temmelig trangt inni minnerommet.. Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hei, har lest på flere forum at Crucial ram er det som funker best på Mac`er. Dette er bare en opplysning. Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei, vil bare si at jeg har en G4 Powerbook 12 tommer og jeg kjøpte da en 512 crucial brikke til den i Canada, etter mye stress har jeg nå tatt den ut. Før krasjet den et par ganger til dagen, nå har jeg hatt powerbooken på i en uke. Og forresten, det er ekstremt lett å sette i en ram brikke selv. Eneste du trenger er å skru opp luken som sitter midt på undersiden cirka men et uber lite skrujern Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hei, har lest på flere forum at Crucial ram er det som funker best på Mac`er. Dette er bare en opplysning. Desverre er dette bare en myte. Det er ikke noe spesielt ved Crucial-RAM som magisk gjør det bedre til mac enn andre produsenters RAM. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå