tøs Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Og en ting til.. Du vet at kommers er en øy det ikke er lov å lage bål på? Hus derfor engags grill også.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 JEG HATER DERE! Jeg har nettopp sovet i 11 timer og så våkner jeg og ser DETTE! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 JEG HATER DERE! Jeg har nettopp sovet i 11 timer og så våkner jeg og ser DETTE! Nuss. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fisk en fisk og grill den! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Habbisser ? Skal det lissom vaere et kult ord for hamburgere ?! HYL ! forresten; Kommers0ya ? Kommer dere fra Holmestrand ? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 JEG HATER DERE! Jeg har nettopp sovet i 11 timer og så våkner jeg og ser DETTE! så søtt! vi kommer fra en kai i sande....kameraten sin jolle! har handla: cola, marinerta lamme lår , kjeks,vann melon.... har med engangsgrill ja! slår opp telt og blir over natta.... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Habbisser ? Skal det lissom vaere et kult ord for hamburgere ?! HYL ! forresten; Kommers0ya ? Kommer dere fra Holmestrand ? har du aldri hørt det før? :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 kom hjem for et par timer siden, maten smakte og vannet var deilig! takker for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå