haqbar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Skal kjøpe meg katode til dataen og lurte på hvor jeg får strømmen fra? Tas denne fra strømforsyningen (noe jeg regner med) men hvilken kabel er det som skal kobles i inverteren? Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 den tas fra strømforskyningen ja, får med alt du trenger Katode - inverter - av på bryter til å ha bak på kabinettet Kabelene inn til inverteren har en molex kontakt i den ene siden og en mindre i den andre Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 vis du vil så kan du bruke ett bateri Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Tror ikke det trengs, regnet med at den tok strømmen fra strømforsyningen, men var bare usikker på hvilken kontakt det var (syntes bilde av inverteren på microplex var litt rar i forhold til noen av kontaktene på min PSU) Endret 6. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå