Toa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ble jo ikke så aller verst syns jeg selv da! http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...enus=&serieid=0 Endret 6. august 2004 av Toa Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Lurer på hvorfor ingen har svart på et så fint bilde Utrolig tøft! Digger lyset/stemningen! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er ingen ekspert på dette området, men jeg må bare få si at det var utrolig bra bilde. Lenke til kommentar
TCCW Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei Nydelig bilde! Hvilke innstillninger brukte du? Har sony dcs v1 selv. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Et vakkert og stemningsfullt bilde. Lyset er veldig pent, og veien som slynger seg videre inn mot skogen er veldig lekkert. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hei Nydelig bilde! Hvilke innstillninger brukte du? Har sony dcs v1 selv. Kjørte 15 sekunder lukkingstid, ellers var vel allt mer eller mindre standard innstillinger. Prøvde å ta bildet med alle mulig innstiller, og det var dette som kom best ut. Var en ganske sterk gatelykt rett over som ga det tøffe lyset. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Egentlig skulle jeg ta nattbilder utover Bergen, men endte opp med bilder av alt mulig annet. Snur man hodet til høyre fra der jeg står, ser man utover hele byen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Det har vel hatt turen innom PS det der? Eller var det abre så nydelige farger? Uansett jeg fikk litt LOTR FOTR feeling av det jeg(scenen når ringwraithsene kommer ridene, mens hobbitene spiser sopp) Endret 9. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Det har vel hatt turen innom PS det der? Eller var det abre så nydelige farger? Uansett jeg fikk litt LOTR FOTR feeling av det jeg(scenen når ringwraithsene kommer ridene, mens hobbitene spiser sopp) Jeg tok muligens en Sharpen på bildet. Husker ikke om det var denne versjonen. Ble veldig liten synlig forskjell. Ellers er det 100% slik det lå på minnebrikken. Stedet ser akkurat slik ut i virkeligheten, så hvis noen bor i Bergen er det bare å ta turen opp og knipse i vei. Par minutter å gå fra Bergen sentrum. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 *sette som wallpaper* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 *sette som wallpaper* I second that Lenke til kommentar
Ixnay Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Jeg har nettopp fått kjøpt meg et sony dsc w1 kamera (super fornøyd) lurte på om jeg kunne få noen tips på bra ting fra noen som allerede har det Fenomenalt bilde tatt av toa! Det siste som dyttet meg over kanten på å kjøpe et.. Hadde vært fint å få se flere bilder tatt med denne typen kamera mvh Linda Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) høyreklikk -> bruk som bakgrunn håper det er greit... EDIT: 3 man der, ja Endret 15. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå