Gå til innhold

et lite spoersmaal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-28 18:18, sanoj_20 skrev:

Satan for en maskin!!! Kan datamaskiner leve sååå lenge? Er det mulig å sitte på nettet med din maskin?? Hvilket OS kjører du?


Beklager at jeg ikke kunne svare.



 

de gamle er de beste :wink:

 

selv kjører jeg P1 166 MMX (vesentlig bedre, men RH 7.2 m/KDE 2.x går GRUSOMT tregt! :sad: -og nå er 6.2 cd'en min herpa! :mad: )

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 18:23, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-04-28 18:18, sanoj_20 skrev:

Satan for en maskin!!! Kan datamaskiner leve sååå lenge? Er det mulig å sitte på nettet med din maskin?? Hvilket OS kjører du?


Beklager at jeg ikke kunne svare.



 

de gamle er de beste :wink:

 

selv kjører jeg P1 166 MMX (vesentlig bedre, men RH 7.2 m/KDE 2.x går GRUSOMT tregt! :sad: -og nå er 6.2 cd'en min herpa!
:mad:
)

 

Er det den beste maskina di? Hadde ikke klart å leve så lenge med en slik maskin! PII 350 MHz'n min med 64 MB klarte seg til November 2001... Jeg er stolt av at jeg har eid en maskin som har vært i bruk så lenge!

 

Sitter faktisk på den PC'en nå, den nye er sprengt... :cry: MAMMA!!!

Lenke til kommentar

OK.. Signaturen min lyger en del jah

Det er den foerste maskina min....

Jeg var litt lei av alle de som har en signatur for aa skryte saa jaevlig av hardwaren sin, det var vel et lite opproer...

 

jeg fikk pc gansk sent osm dere kanskje ser.. hadde C-64 og amiga foerst

 

jeg trur jeg fikk den maskina i '94 .. det er jo bare 8 aar siden... fy **** tiden gaar fort!!

 

Men.. kan ikke noen svare meg paa spoersmaalet mitt

 

 

 

 

 

her kommer signaturen min igjen:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 18:18, sanoj_20 skrev:

Satan for en maskin!!! Kan datamaskiner leve sååå lenge? Er det mulig å sitte på nettet med din maskin?? Hvilket OS kjører du?


 

Når han poster dette på linux forumet, så kan det jo være han bruker linux?

 

uanz, så vet jeg ikke om noe hex->dec programmer, men du kan jo regne det ut selv da.

 

eksempel:

34F i hex

 

3 = 3 * 16^2 = 768

4 = 4 * 16^1 = 64

F = 15 * 16^0 = 15

34F = 768 + 64 + 15 = 847

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 18:18, sanoj_20 skrev:

Satan for en maskin!!! Kan datamaskiner leve sååå lenge? Er det mulig å sitte på nettet med din maskin?? Hvilket OS kjører du?


Beklager at jeg ikke kunne svare.



 

:lol:

 

Det går fint an å kjøre f.eks Win 3.1 på en slik maskin sanoj

 

Synes maskina til janosh er kul jeg. Allt trenger ikke være så forbaska nytt for at det skal være brukandes til noe.:smile:

 

Dette innlegget er skrevet med en:

 

AMD 486 DX4 100Mhz (neeesten pentium vel?)

24 Mb RAM

2 Gig HD

S3 Trio 64 2 Meg. onboard skjermkort

FreeBSD 4.3 med X-server og fvwm2

 

Skulle vært morsomt å se hvem som fikk den eldste hardwaren oppe å gå på internett, her på HW. Finn frem det gamle skrapet i skapet. så tar vi en liten konkuranse. :smile:

 

runmad

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-04-29 16:47 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-04-29 16:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 21:02, Radiax skrev:

Quote:


On 2002-04-28 20:55, sanoj_20 skrev:

Du er en snill gutt du, radiator eller hva du het.

:smile:



 

joa, men mailaddressen din. Min er [email protected] btw.

 

Det var ikke meg som trengte å regne ut de greiene, jeg vet ikke engang hva dere snakker om. Jeg er litten beby jeg, 13 og greier... :smile:

 

Det var han fyren som ikke hadde norsk tastatur som trengte det. Får håpe du får tak i e-mailadressen hans, det er kjedelig å skrive programmer for å overaske folk, og ikke få tak i e-posten disses... :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 17:27, sanoj_20 skrev:

Har en PC som er over 10 år gammal, kan ikke hvilke spesifikasjoner fordi jeg var 2 år eller no når vi fikk den. På den tida var den konge!


Hvis jeg har en konge maskin som er ca. 10 år gammel, hvor høy tror dere klokkefrekvensen er?



 

En 10 år gammel pc? Tipper rundt om 20MHz. Kanskje 30?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 18:53, Radiax skrev:

Quote:


On 2002-04-29 17:27, sanoj_20 skrev:

Har en PC som er over 10 år gammal, kan ikke hvilke spesifikasjoner fordi jeg var 2 år eller no når vi fikk den. På den tida var den konge!


Hvis jeg har en konge maskin som er ca. 10 år gammel, hvor høy tror dere klokkefrekvensen er?



 

En 10 år gammel pc? Tipper rundt om 20MHz. Kanskje 30?

 

wild guess:

386 SX 15MHz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...